Inlägg från: qaswas122 |Visa alla inlägg
  • qaswas122

BF JULI 2020

Glädjen tog sig en vändning idag. Haft ont i höger äggstock, försökte övertala mig om att det inte var något. Fick läkartid och vul visade en blodfylld cysta på 4 cm i höger äggstock. :( Ska på kontroll nästa vecka igen, i hopp om att den har minskats av sig själv. Annars vet jag inte hur utgången blir, men hoppas verkligen inte att den spricker eller att det blir operation. Läkaren verkade dock inte alltför orolig, och menade att detta inte behöver påverka fostret negativt, men kunde heller såklart inte lämna några garantier.  GråterGråter

• qaswas122
    BeckaBecka skrev 2019-10-29 20:28:20 följande:

Är det någon som har en partner som studerar? Min gör det och har börjat tänka lite på det ekonomiska :p

Jag studerar! Tar examen 10 juni, BF 2 juli. Har jobbat tidigare och då jag tar CSN har ju föräldrapenningen "sparats", så jag får lön på det jag tjänade innan skolan. Jättesmidigt för vår del! :) 
  • qaswas122
    Anx123456 skrev 2019-10-29 20:52:54 följande:
    Ojdå!! Du får uppdatera oss! Jag ska faktiskt iväg på ett ultraljud nu den 12 då jag också har ont i ena äggstocken
    Tack! Ja jag ska uppdatera efter tors nästa vecka när jag varit inne på vul igen. Åh, hoppas verkligen det inte är någonting för din del. Du får också jättegärna uppdatera när du vet mer!
  • qaswas122
    Naya skrev 2019-10-31 09:44:50 följande:
    Jag har haft jättemycket molvärk i ett par dagar men det är nästan helt borta nu :( i övrigt knappt några symptom
    Samma här. :( Hade molvärk till och från tidigare, nu känner jag bara av det 1-2 gånger om dagen... 
  • qaswas122
    BeckaBecka skrev 2019-10-31 07:01:14 följande:
    Jag har inte jättemånga symptom men molande värk. Gick in i vecka 6 idag så håller verkligen tummarna :) enligt min app kunde man känna sig svullen och det gör jag. Men inget illamående!!