Försökermedivf skrev 2019-12-08 22:48:58 följande:
Både för något år sedan och denna gång så har vi fått sätta igång på nästa cykel. Vad dom sagt är att det enda som skulle hindra det är om dom ser att det då blir för många som ska göra uttag och insättning samtidigt. Men innan dess ska ni såklart ha fått komma på ett första möte, det är från första mötet jag tänker på att det går fort :)
Med din problematik så bör ni väl få komma igång ändå kan jag tycka. Vi hade inte heller försökt så länge som man ska men gick bra ändå.
Men sonen så blev jag gravid på andra försöket :)
Det låter ju tröstande! Får hoppas att det är så för oss också, att det går fort från första mötet.
Okej, det ger ju också lite hopp! I vårt landsting ingår 3 försök. Är det totalt 3 äggplock eller är det att om man skulle få ut 3 ägg som befruktats, är det då att man sätter in ett och sen resterande gånger bara för ta dem som finns i frysen?
Eller är det både och? Att man får köra upp dem i frysen men har ändå totalt 3 äggplock även om man har i frysen o får sätta in dem?
Så mycket frågor. Räknar inte med att ni ska orka svara mig, men någon kanske känner igen sig i alla frågor som snurrar i huvudet...