Inlägg från: Stoltmoster |Visa alla inlägg
  • Stoltmoster

BIM December 2019

Hej! Jag köpte hem äl-stickor för ett tag sen och kände molande värk i magen i fredags och började testa. Det ser utsåhär än sålänge. Men jag är så trög, är det de första strecket mot max strecket, alltså åt vänster man ska gå efter eller det högra? Haha förlåt men jag har ingen so. Helst aning då jag är ny på detta :)

Fick till det med sambon igår morse och idag em så hoppar verkligen det tar sig denna gång.

Hade ont efter sex idag. Det stramade liksom i hela magen, någon som känner liknande?

• Stoltmoster
    Paramore1 skrev 2019-11-17 22:10:51 följande:

Jag troor att det strecket närmast det gröna är kontrollstrecket och det andra är test-strecket om du förstår. Det sistnämnda ska vara starkare helst än kontrollstrecket. Sen släpps ägget inom 24-48 timmar. Så sexa på!! Men tips, de ser väldigt blöta ut. Kissa i en kopp istället :)

Okej tack! Har läst på baksidan på testerna men de verkar som vissa e olika beroende på var man köper ifpen. Har googlat lite.

Jag har kissat i kopp. Dom revs upp när jag skulle tjpa dem, därför ser de ut som de gör :)

• Stoltmoster
    Paramore1 skrev 2019-11-17 22:12:13 följande:

1/12 Pewc, FruA2019

2/12 - Nixtie

4/12 - Linnmal, stoltmoster

5/12 - boshab

7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore1

9/12- Asplövet18

11/12 - Smuffsan

13/12 - Tjoppa12

16/12 - solkakan

P
  • Stoltmoster

Jag har haft 5 dagars positiv äl. Köpte ett test bara för att prova vilket visade att jag var gravid!! Jag är i chock och jag förstår inte ens själv hur detta kan stämma då jag hade mens för någon vecka sedan och trodde jag hade äl nu! Håller tummarna för er andra <3

• Stoltmoster

Igår var lyckligaste dagen i mitt liv, jag fick plussa!

Idag är den värstadageni mitt liv. Jag sökte för svåra magsmärtor hos gyn.

Jag är i vecka 7 men graviditeten är utanför livmodern. Den sitter i äggledaren och det enda dom Kan göra är att operera. Ta bort min graviditet och även min äggledare.

Jag är så förkrossad, rädd och ledsen

• Stoltmoster

Igår var lyckligaste dagen i mitt liv, jag fick plussa!

Idag är den värstadageni mitt liv. Jag sökte för svåra magsmärtor hos gyn.

Jag är i vecka 7 men graviditeten är utanför livmodern. Den sitter i äggledaren och det enda dom Kan göra är att operera. Ta bort min graviditet och även min äggledare.

Jag är så förkrossad, rädd och ledsen

• Stoltmoster
    boshab skrev 2019-11-20 16:31:08 följande:

Åh nej! :( Hemskt ledsen för din skull :( Hoppas att ingreppet går bra! Styrke!

Tack :( <3
Svar på tråden BIM December 2019