BIM December 2019
Hej!
Bim den 9/12, får man vara med här? Totalt oteknisk så hur lägger jag till mig?
Hej!
Bim den 9/12, får man vara med här? Totalt oteknisk så hur lägger jag till mig?
Jag skrev in mig själv på listan och dig erla91!
1/12 - Snarttrettiochtrevar89, Ginevi14
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn, erla91
28/12 - Supertrio, larssonc
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Hej
Jag och min sambo har försökt med barn nummer 2 i ett halvår, blev äntligen gravida men det slutade i ett missfall i vecka 9 (fostret dog i vecka 7). Har nu fått tillbaka mensen och tänkte börja försöka igen. Hoppas det är okej att jag hänger på er här. Jag har Bim 27/12, någon som skulle kunna lägga till mig på listan? ????
Är det någon här som har blivit gravid fortare med hjälp av ägglossningstester?
Detta är första månaden som jag kommer testa regelbundet, men dem gånger jag har använt ägglossningstester så har jag alltid starka streck, aldrig positivt då jag inte testat rätt period osv..
men det känns som att min kropp inte själv riktigt vet vad för dag det är :/
Jag kommer testa varje dag fram till BIM nu för att vara säker och lära mig lite mer.. men jag har för mig att om man har pcos så får man ofta starka utslag på ältester och kan vara svårt att hitta äl genom det (Om man har pco) stämmer det? Isåfall är det väl inte lönt för mig att fortsätta? :o
Jag får nog säga emot ovanstående kommentar att äl kan bekräftas med tempning, iallafall för oss som har pcos. Jag tempade under några månader och visst vissa cykler lyckades jag hitta äl med tempning + ältest, däremot har jag också haft cykler där tempningen pekade på att jag skulle ha äl men testen visade 0 likaså progesteronprovet. Jag hade nog kört på både temp och äl test ändå, dock är egentligen bara ett blodprov det som kan säkert påvisa att äl skett :) Lycka till!
Som vanligt när man närmar sig bim så blir man knäpp och känner in massa symtom som säkert inte ens finns???????????
Godmorgon!
Eftersom jag inte kan hålla mig, så tog jag ett test alldeles för tidigt. Äl+ 8 idag, bim på måndag. Jag har korta cykler..
Nu tog jag ett testa tidigt test och undrar om jag ser nåt eller om det bara är skugga från testnlinjen? Vad ser ni?
Tycker mig se super svagt men vänta några dagar och testa igen.
Har bim på tisdag, men vill verkligen testa mig imorgon. Är det för tidigt tro? Har en massa symptom men man vet aldrig ??
Känner stickningar och hugg emellanåt, hoppas ju att det är pga graviditeten nu ????????