BIM December 2019
Har bim på tisdag, men vill verkligen testa mig imorgon. Är det för tidigt tro? Har en massa symptom men man vet aldrig ??
Har bim på tisdag, men vill verkligen testa mig imorgon. Är det för tidigt tro? Har en massa symptom men man vet aldrig ??
Jag har bim måndag och testade ju idag, så det blir ju samma antal dagar för dig om du testar imon., dock får jag ju ändå vänta ytterligare för att göra nytt test
som bekräftar eller inte. Man får ju upp hoppet om man testar och får nån liten svag linje men blir ju samtidigt väldigt besviken om det visar sig att det inte är något. Detsamma om det redan nu inte visar nåt extra streck, då tappar man hoppet lite. Det är svårt. Men jag kan inte hålla mig.
Vad har du för symtom?
Jag plussade igår ?????? Hade testlagrets såg svagt svagt svagt på BIM -1 gick köpte digital och jovisst är jag gravid ???????? Om allt går som det skall blir jag mamma för första gången i augusti ???? liten lejon bebis