• sansuh

BIM December 2019

Hej jag ska ha mens om 2 dagar, beställde hem restlagrets tester. Tog tre stycken & alla visade samma. Svagt svagt svagt streck. Men vågar inte tro att jag är gravid. Jag har jätte mensvärk och det känns som att mensen kommer när som. Springer på toa hela tiden & kollar om den kommit. Va tror ni ? Bifogar med bild på testet, -2 BIM

• sansuh

Jag plussade igår ?????? Hade testlagrets såg svagt svagt svagt på BIM -1 gick köpte digital och jovisst är jag gravid ???????? Om allt går som det skall blir jag mamma för första gången i augusti ???? liten lejon bebis

• sansuh
    Tjoppa12 skrev 2019-12-05 15:03:32 följande:

Grattis, så underbart! Vad hade du för symtom?

Jag hade mensvärk i 7 dagar. Innan beräknad BIM. Alltså dagen innan trodde jag verkligen att mensen skulle komma när som jag var hundra på det. Jag sa till sambon ?nu kommer mensen? men ingen mens kom :) Nu har jag fortfarande molande värk och sticker till ibland. Detta är så sjukt förstår det inte ens själv. :)

blev så många frågetecken i mitt inlägg de är av smiley gubbarna haha.
  • sansuh
    MW90 skrev 2019-12-06 09:53:40 följande:

Jag känner med er tjejer. Att alla andra lyckas få barn så snabbt o inte en själv.

Jag fick ju reda på att min storasyster väntar bara någon vecka efter min operation för utomkveds. Det sved långt in i märgen när hon berätta. Man är såklart glad men man blir ändå ledsen.

Sen väntar hon tvillingar dessutom. Hon får dubbelt upp medans jag fick plocka bort mitt ;(

Jag förstår din frukstration och ledsamhet, jag och min sambo har försökt i tre år. Min syster och jag skulle ha barn samtidigt Da vi. Hon har 3 pojkar idag. Jag plussade här om dagen. Är i vecka 5 enligt appen. Jag trodde aldrig jag skulle bli gravid efter alla dessa år. Men ack vad jag hade fel.

Det räckte med ett avbrutet samlag den 20e november. Och här ligger jag gravid nu. Vi som försökt i alla dessa år och så skedde ett litet avbrutet samlag & den var en rackare som inte gav sig och simmade upp.

Håller tummarna för er alla.

Mina symptom innan plusset var mensvärk, kändes som att mensen skulle komma vilken sekund som helst. Vaknade idag av jätte ömma bröst och kissenödig nonstop.
Svar på tråden BIM December 2019