Paramore1 skrev 2019-12-06 08:28:03 följande:
Kan ju meddela att mensen kom som ett brev på posten redan igår, två dagar tidigt. Är SÅ trött på detta och vill bara ge upp, någon annan som känner så? Efter nästan 2,5år så tröttnar man...
Det dryga är att vi ska fira jul hos sambons mamma med hans syster som precis fått en bebis, funderar HELT seriöst på att inte följa med. (Vi umgicks väldigt tajt i många år men inte längre) Orkar inte se, eller få massa frågor om när det är vår tur. Eller hur det går. Kan ni fatta att folk fortfarande frågar såna privata frågor???
Jag förstår dig!!! Jag orkar inte heller längre, jag vill bara sjukskriva mig för jag mår så dåligt över att de ALDRIG tar sig. Försökt över 1 år, alla vänner blir gravida, alla frågar när vi ska ha och man ska hålla en god min o vill inte berätta att man faktiskt försökt länge och de tär på en... min mens är 10 dagar sen, men inget plus. Jag har dock prövat ägglossningstabletter och sprutor, inte denna månad (då ja blev så less o struntade i de när jag fick mens i början av oktober).