• Steeph

BIM December 2019

Har precis haft glad gubbe på CB i helgen och har bim den 14e så lägger till mig :) vi hade sex i fredags kväll och igår eftermiddag så nu håller vi tummarna att det blir många plus i december!

1/12 - Snarttrettiochtrevar89, Ginevi14 

2/12 - Nixtie 

3/12 bobbycar92, pusselmamma 

4/12 - Linnmal, Emmiealina 

5/12 - boshab 

6/12 - EllaLo, En sladdis? 

7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles 

9/12- Asplövet18, S9191, jenno0

11/12 - MW90 

12/12 - Mirum, FELT 

13/12 - Tjoppa12 

14/12 - Loppan883  , Steeph

16/12 - solkakan 

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017 

20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86 

22/12 - MissJibs, Luthiens 

23/12 - patzy90, myownworstenemy, 

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym 

27/12 Fantasifulltnamn, erla91

28/12 - Supertrio, larssonc 

29/12 - Link92 

30/12 - PelloBello 

31/12 - Em595, Pewc

Plussat: 

Linnmal

Emmiealina 

Hoppas på sladdis 

FruA2019 

Mamma2014 

Smuffsan[/quote]

• Steeph
    solkakan skrev 2019-12-08 09:27:18 följande:

Jag tycker mig känna lite molvärk men det kan bero på något annat. Jag är så nyfiken på att testa men just nu är det alldeles för tidigt. Jag köpte clearblue testa tidigt och funderar på att ta det nästa lördag fast egentligen vill jag testa ännu tidigare. Min bim är på söndag den 15:e, NC har ändrat sig ifrån det jag tidigare uppgav i tråden. När tror ni att det är vettigt att prova testa tidigt?

Här är en till som har molvärk, men haft typ i 3 dagar. Börjar dock kännas av mer och mer. Har haft känningar i båda äggstockarna också. Är ?bara? på ÄL+7. Beräknad bim är 14e.
  • Steeph
    solkakan skrev 2019-12-08 21:05:04 följande:

Så himla spännande! Ska du testa tidigt eller håller du dig till BIM? Vi har nästan samma datum ju

Jag kommer nog testa på onsdag, och sen testa på BIM om mensen inte kommer innan dess. Hur ska du göra? :)
  • Steeph
    Loea skrev 2019-12-09 10:37:55 följande:

Väntar på att ta ett test imorgon om mensen inte kommit då. Men är det någon mer som har mensvärksliknande känsla hela vägen från ägglossning till mens? Har haft det ända sen jag slutade med preventivmedel för 3 månader sen.

Har inga andra symptom förutom att jag höll på att spy precis på jobbet. Mår så jäkla illa. Men vet att det antagligen inte har med graviditet att göra, får så skumma placebo känslor av väntan.

Japp jag har likadant! Molvärk från ÄL till mens... och slutade med piller för 1,5 månad sen. Väldigt drygt då jah knappt är smärtfri några dagar per månad nu.
  • Steeph

Någon mer med ilningar som känns både i underlivet och i rumpan typ? Kanske mer mellangården. Har ilat en hel del idag, även andra dagar. Fått mer ömma bröst nu, huvudvärk varje dag, otroligt frusen på dagarna och kvällarna är hemska. Sen efter duschen så känner jag mig febrig istället... som att kunderna hettar. Ja ni. Bim på söndag har jag försökt räkna mig till.

• Steeph

Har bim imorgon (15/12) och tog predictor early imorse. Negativt såklart så det känns kört för oss denna månad. Dock fortfarande hög temp men den lär sjunka imorgon... blä.

• Steeph

Fick super svagt på RFSU imorse men började blöda nyss så hoppar vidare.

Svar på tråden BIM December 2019