Inlägg från: Anonym (Bebis2020) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebis2020)

BIM December 2019

Hej!

Har följt här ett tag nu och tänkte dela med mig av min lilla historia.

Jag hade bim 4/12 +- 2 dagar, min mens brukar inte komma exakt på dagen. Den 2/12 fick jag en blödning som verkligen var rött blod och tänkte att det var kört. Men efter att bara fått en liten blödning 2/12 och 3/12 tyckte jag det var konstigt då jag brukar blöda extremt mycket i 7 dagar. Men inga positiva tester. Senast i lördags 7/12 var testet negativt. Men när mensen inte kommit än så testa jag igår och då blev det såhär! På kvällen tog jag även ett digitalt som visade Gravid 1-2! Heja alla, testa inte förtidigt för man blir bara besviken.

• Anonym (Bebis2020)
    Loea skrev 2019-12-10 08:52:53 följande:

Så fint att höra. Man slängs så mycket fram och tillbaka i känslorna. Skönt att höra att allt inte är spikrakt ens när det handlar om test efter bim. Kanske är naiv men hoppas hoppas att det är samma för mig.

Precis! Var verkligen inställd på ett negativt test igår med. Men tydligen så kan det ta några dagar efter bim innan det syns på stickan. Håller tummarna för dig!
  • Anonym (Bebis2020)

[quote=80117547][quote-nick]Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:[/quote-nick]Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(

Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.[/

Ge inte upp så tidigt innan BIM... Jag fick negativt test BIM+2 men sen positivt test BIM+4! Man ska vara försiktig med att testa innan BIM för man blir bara besviken...

Svar på tråden BIM December 2019