• sigge1235

BIM December 2019

Hoppar med här, BIM på torsdag 12/12. Tredje försöket för andra barnet. Första tog ca 1 år inkl. två missfall. Använder fertilitetsmonitor denna gång, fick inget utslag för maximal fertilitet dvs LH-höjning, dock. Oroar mig att mina ägglossningar inte är som de ska. Funderar på om man kan få hjälp att kolla upp det - isf hur?

• sigge1235

BIM på torsdag, haft spottings i två-tre dagar nu. Negativt test. Tänker positivt, med första barnet hade jag "mens" första månaden men ändå ett friskt underbart barn.

• sigge1235

Plussade idag! Svagt men tydligt men tog 4 test för att vara säker. Har dock haft lätt blödning från i söndags som idag är lite mer. Hade bim idag. Kan jag ringa någon och kolla hcg med blodprov? Antar att vul är för tidigt? Skulle ni avvakta eller ringa? Och vem ringer man? Haft missfall tidigare, sen ett barn emellan. Blöder inte så mkt (ännu iaf). Håll tummarna tjejer!

• sigge1235

Testade positivt igår, CD 28. Men blöder sedan 4 dgr. Började väldigt lätt men har nu ökat. Så orolig för jättetidigt mf.
  • sigge1235

Dagens test överst och gårdagens under det, har det blivit lite starkare? Blöder fortfarande en del, dock =/ jobbigt med detta limbo. Ngn som vet hur snabbt hcg minskar om det skulle vara missfall?
Svar på tråden BIM December 2019