• Jasmine00

BIM December 2019

Jag fick idag bruna flytningar, har bim 21/12 enligt min app så räknat fel hela tiden men lyckades pricka äl dessutom dagen innan och efter men nu tillbaka till problemet, jag har verkligen haft molande värk i nedre delen av magen och nu kom det bruna flygningar och lite brunt blod men inte mycket, får aldrig någonsin mens innan den beräknade dagen, ibland och ganska ofta nån dag försent men aldrig innan och mellan blödningar har jag aldrig haft heller.. är detta ett säkert tecken på att det inte är någon bebis där inne? Vad jag förstått det som via era inlägg här och 1000 timmars googling är blödningar inte ovanligt i början av graviditeten? Och bruna flytningar/blödningar tyder på ?gammalt blod? är det bättre än om det är rosa/rött och färskt blod?

Behöver hjälp kan verkligen lite om graviditeter :0

• Jasmine00

Hade sex senast den 2/12 (bor för tillfället inte i samma kommun som min sambo) finns det ens någon möjlighet att jag redan kan ha fått en blödning såhär tidigt eller är det mens 100%? Har ju iofs haft sex efter det några dagar, fan vill sååå mycket vara gravid känns som jag hoppas för mycket :(

• Jasmine00
    Jasmine00 skrev 2019-12-10 23:17:28 följande:

Hade sex senast den 2/12 (bor för tillfället inte i samma kommun som min sambo) finns det ens någon möjlighet att jag redan kan ha fått en blödning såhär tidigt eller är det mens 100%? Har ju iofs haft sex efter det några dagar, fan vill sååå mycket vara gravid känns som jag hoppas för mycket :(

*innan 2/12 ska det stå inte efter
  • Jasmine00
    Loea skrev 2019-12-11 06:27:27 följande:

Förstår vad du menar. Man blir knäpp till slut och analyserar sönder allt. Det jobbigaste är att samma symptom kan vara både mensvärk/ägglossning/graviditet osv. Omöjligt att säga så tidigt. Vissa har ju lyxen att kunna ta ett testa tidigt en vecka innan bim och få ett plus men det verkar som att många inte plusar förens några dagar efter bim. Blödningen skulle kunna vara från när ett potentiellt ägg fäste, men kan lika gärna vara mens. Men hoppet är inte ute än. Vänta till din bim och ta ett test då kanske? Håller tummarna!

Ja:/ under dagen idag har det kommit klumpar/slem rätt mycket.. i kombination med något som exakt kändes som mensvärk + har haft värken till och från hela dagen. Det kommer inget ?blod blod? bara massa klumpar :( brukar ha otroligt mycket mens första 2 dagarna och är aldrig tidig, nu är den både sjukt tidig, jätte konstig färg + konsistens och inget blod typ? Så konstigt och så tråkigt :(
  • Jasmine00
    Loea skrev 2019-12-11 20:59:38 följande:

Nej men så länge det inte kommit någon mens är det väl ingen idé att ta ut något i förskott? Eller vad tänker du att klumpar/slem betyder?

Ja det är sant ska vänta tills bim och ta ett test om mensen inte dyker upp, har läst så mycket olika vad det kan betyda så vet inte vad jag ska gå på riktigt :/
  • Jasmine00

Är det någon här som upplever att dom fått bättre hy?? Min hy brukar oftast vara rätt dålig men nu helt plötsligt är den bättre än någonsin??

Har dessutom haft ont i typ hela magen samt så ont i höger äggstock att jag inte ens kunnat trycka mot den?

Och mina bröstvårtor kan jag inte ens röra för dom är så känsliga och gör ont?

Är bim+5

• Jasmine00

Är det någon här som upplever att dom fått bättre hy?? Min hy brukar oftast vara rätt dålig men nu helt plötsligt är den bättre än någonsin??

Har dessutom haft ont i typ hela magen samt så ont i höger äggstock att jag inte ens kunnat trycka mot den?

Och mina bröstvårtor kan jag inte ens röra för dom är så känsliga och gör ont?

Är bim+5

• Jasmine00
    Loea skrev 2019-12-16 18:27:07 följande:

Har du testat än?

Nej jag vågar typ inte, jag ska nog vänta i 1 vecka till sen ska jag köpa mig ett test, vilket är bäst?
Svar på tråden BIM December 2019