Inlägg från: Anonym (Äckelvarning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äckelvarning)

BIM December 2019

Hej på er. Varning för äckelbild.

Jag ska enligt appen ha äl imorgon eller i övermorgon. Har två appar som säger olika.

Läste om att man ska kunna se på flytningar samt känna på livmodertappen när man har äl. Så idag har jag undersökt där nere, var dock väldigt svårt att hitta något där inne. Tror jag hittade tappen tillslut, typ en hård kula? Vet inte hur jag ska beskriva det. Samt att sekret följde med ut på fingret. Känns väldigt konstigt att först ta foto på det och sen dela med mig till er. Men vart någonstans i cykeln "borde" jag vara enligt er? Ber om ursäkt i förhand för bilden. Har knappt något som rinner ut, detta var alltså vad som fastnade när jag letade där inne.. Usch, gör ni andra också sånna här skumma saker? Vågar inte säga något till sambon direkt. Haha. Men är det ens i närheten av ägglossning?

• Anonym (Äckelvarning)
    hundenhubbe skrev 2019-12-11 15:56:53 följande:

Jag skulle gissa att du redan haft äl?

Jag har använt mig utav äl stickor också, vet dock inte om de är bra. Kallas "test bankens ägglossningstest". Köpta väldigt billigt på tradera. Har inte fått starta streck med dom iaf.. Har även haft mensvärk. Men men.. Vi har ju sexat som vanligt iaf.
  • Anonym (Äckelvarning)

Visst är de alla negativa? Stirrar mig blind på dessa tester. Usch.

Svar på tråden BIM December 2019