• Bolla99

BIM December 2019

Fantasifulltnamn skrev 2019-12-12 13:20:07 följande:

Är så förvirrad... Enligt appen så har jag äl idag, igår hade jag mensvärk och ont i ljumskarna. Har testat sedan den 4/12 alltså cykeldag 7 och har inte fått något positivt test ännu.. Två dagar var starkare (8/12 och 9/12, cykeldag 11 och 12) men långt ifrån pos och sen blev det knappt synligt igen. Grejen är att jag är skeptisk till de tester jag testat med, 20st för 30kr liksom.. Ska jag anta att jag redan haft äl och helt enkelt missat det eller ska jag fortsätta testa?

Fortsätt testa, och helst två ggr per dag så att du inte missar stegringen. Jag har t ex alltid ägglossning mellan dag 17-19 så den kanske kommer senare för dig med.
  • Bolla99
    sigge1235 skrev 2019-12-13 07:55:22 följande:

Dagens test överst och gårdagens under det, har det blivit lite starkare? Blöder fortfarande en del, dock =/ jobbigt med detta limbo. Ngn som vet hur snabbt hcg minskar om det skulle vara missfall?

Kan ta veckor innan hcg går ur. Själv plussade jag under ca tre veckors tid efter ett missfall i vecka 5, beroende på urinens koncentration kunde det se starkare ut vissa dagar (som om det ökat) och svagare andra tills testet slutligen var blankt. Gick mååååånga test.. Om ditt test blivit markant starkare om 3-4 dagar skulle jag tro att du fortfarande är gravid, annars mf. Håller tummarna för dig!
  • Bolla99
    liloma skrev 2019-12-14 11:11:14 följande:

Jag är också på äl +7-8. BIM på torsdag. När har du bim? Ja tiden går så långsamt! Pendlar mellan att hoppas (det är inte kört än) och att tänka att det inte blivit nåt....

Samma här, bim på torsdag. Tänker redan att det är kört och att vi preciiiiis missade äl. Hade äl-flytningar på lördagen men inte sex förrän söndagkväll.. Så säkert kört. Vill inte hoppas för blir så besviken :(
  • Bolla99

Äl +7/8 idag, bim - 4. Tog ett cb early och kunde ana svaaagt på det. Tog ett cb plus och kunde ana supersvagt på det med, fast ändå synligt. Hatar de här cb-testerna egentligen och vet att det kan gå åt båda håll. Tog ett cb plus igår och det var verkligen heeeeelt blankt, gick inte att ana en skugga ens. Så hoppas ändå.

• Bolla99
    Nathaliejj skrev 2019-12-15 16:43:08 följande:

Alltså jag är så otålig!! Har bim 21:a.. älskar att testa och testa hahah. Någon mer som är onormal?

Handen upp på den xD känns som att skrapa en trisslott när man tar de där jävla testerna ;p

Hade lovat mig själv att vänta med att testa till imorgon på ÄL+8/9 men tog ett cb igår (blankt ofc) ett imorse (svagt men synligt plus) och ett i förmiddags (ännu svagare men anar något). Så nu vill jag bara ha morgon så att jag får testa igen och se om det ökat :p Har liksom 6 rfsu stickor, 4 cb samt ett predictor early hemma. Hej testmissbrukare liksom (ni som vet ni vet).
  • Bolla99

Brukar cb plus vara blanka för er när ni inte varit gravida eller har ni fått spök på dem?? Har bra erfarenhet av just cb plus (aldrig fått spök), bara på cb early (det med ett streck).. Vågar man hoppas?
  • Bolla99

Fick ett svagt plus på cb även imorse! Dock syns inget på rfsu sticka.. Hoppas nu att det ökar bara.

• Bolla99
    Nathaliejj skrev 2019-12-16 15:50:48 följande:

Detta är cb early, tog ut remsan för att se. Vad ser ni? Dock råkade jag kolla för sent

Fick så imorse jag med!! Tycker det är för jävligt om det inte är äkta faktiskt, de borde inte visa så tydligt isåfall.. Håller tummarna!
  • Bolla99

Fick svaaagt positivt på cb igår och och förrgår (blankt dagen innan det). Tog ett rfsu imorse och liksom väntade mig att se en skugga åtminstone men näää, helt blankt.... Tror jag är på ÄL +9 eller 10 idag så det är fortfarande tidigt men nu känns det kört denna månad :(. Usch så ledsen man blir när man liksom tänkt att NU tog det sig nog så bara nääää......

• Bolla99
    Loea skrev 2019-12-17 09:22:41 följande:

Men när har du bim? Om det inte varit än så finns det ingen anledning att ta ut något i förskott, varken svaga svaga plus eller blanka svar. Bara att vänta och se, finns fortfarande chans! :)

På torsdag :) Har plussat på ÄL +9 /10 med mina tre andra barn så det är väl därför det känns nedslående nu..
  • Bolla99

Äl +10 idag. Blanka test imorse :( ger upp hoppet om att det tagit sig den månad, fan också ;(

Mensen kommer imorgon eller fredag. Usch vad deppigt.

• Bolla99
    hundenhubbe skrev 2019-12-18 09:22:27 följande:

Håller tummarna att det är för tidigt <3 men vet hur deppig man blir när dom är negativa på äl+10.... Men inte alla som plussar då! <3

Tack <3 nä du har rätt, jag tror dock att det borde ha synts en skugga på testen iallafall.. Håller tummarna för dig och alla andra istället! :)
Svar på tråden BIM December 2019