Inlägg från: Anonym (Hoppaspåplus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppaspåplus)

BIM December 2019

Hej! Har följt här men inte skrivit. BIM idag om cykeln håller sig på 27 dagar, ibland är den 28. Ingen tempdipp idag trots ett släng av mensvärk igår, inga spottings. Kommer testa imorgon om mensen inte kommer och tempen håller sig imorgon bitti.

• Anonym (Hoppaspåplus)

Jag är på BIM+3 imorgon, morgontempen har varit hög varje morgon, inget plus bara någon slags skugga, det är en evighetslång väntan. Men har fortfarande hoppet uppe.

• Anonym (Hoppaspåplus)

BIM+4, hög temp, igår var jag så himla arg och trött, återstår att se om det är pms eller hcg. Funderar på om ägglossningen var sen eller uteblev. Har använt ägglossningsstickor de andra månaderna men nu sket jag i både det och temp vid ÄL (så typiskt). Negativt test igår.

• Anonym (Hoppaspåplus)

Har inte varit aktiv här men ändå skrivit om min uteblivna mens och det uteblivna plusset. Är på BIM+6. När jag funderade över mina symptom efter vad jag trodde var min ägglossning så kom jag sakta men säkert fram till att min ägglossning troligtvis var sex dagar senare än jag trott. Jag fick ägglossningsflytningar onsdag-fredag "efter ÄL" och sedan en skarp kramp på vänster sida av livmodern med efterföljande värk. Jag varken tempade eller tog ägglossningstester denna månad för att vara lite mer chill men det resulterade troligtvis i att vi missade ägglossningen, den kom antagligen på lördagen när jag fick den skarpare smärtan (hade molvärk helgen innan också men kroppen kanske inte kunde ägglossa då). Jag fick nämligen spottings idag.

Svar på tråden BIM December 2019