Inlägg från: Anonym (4barnsmamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (4barnsmamman)

BIM December 2019

Om jag e i fas efter förlossningen så e beräknad Bim 22/12. Har haft min första mens efter fl o borde haft/ha äl i dagarna som varit. Dock brukar jag väldigt sällan känna av äl. Har försökt konstatera äl genom att undersöka mina flytningar, men kom på att göra d i lördags då jag "skulle" haft äl. Dock har de bara varit lotions flytningar än så länge. Vet dock inte riktigt va d betyder eftersom några skriver att de har såna just innan eller efter äl. Svårt att tyda kroppen :D

Ngn som vet?

• Anonym (4barnsmamman)
    Anonym (Andrea) skrev 2019-12-09 18:47:59 följande:

Hej, 

Jag har redan gett upp hoppet, känner mig så nere. 

Jag tog gravididetstest imorse och nu på eftermiddagen, så negativt. 

Jag hade fast smiley lördag och söndag förra helgen. Från vilken dag ska man räkna från att man hade ägglossning då? Jag testade med känslighet 20 rfsu. 

Jag tänker att man borde väl kunna ana något typ av streck? vad säger ni?

Har BIM 15 december

Mimmi

Har för mig att rfsu s tester inte e så bra. O cb early har jag inte heller fått uppfattningen till att va så känsliga heller. Testa me predictor early eller vanligt cb om ngn dag kanske :)
  • Anonym (4barnsmamman)

Hujja... vad ska d betyda när man har så rikligt med vita flytningar? Vid toabesök var i princip hela fiffifluff täckt av det... någon som haft så och varit gravid?

Svar på tråden BIM December 2019