Inlägg från: Anonym (Tredje gången gillt?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje gången gillt?)

BIM December 2019

Hoppar in här för jag vet inte vad jag ska tro. ÄL i slutet på november, hade en kraftig blödning 11-12 december. Gjorde ett test den 13e på läkarens order, blankt = inte gravid säger läkaren. Idag på beräknad BIM enligt min app får jag det här. Kan det stämma eller håller jag på att bli tokig? Känner inte direkt av något mer än mycket labilt temperament som jag trott berott på besvikelse av att det inte gick denna gång heller...

Hadt skrev 2019-12-19 13:11:29 följande:

Jag ser ett streck! :) det var inte nidblödning du fick den 11-12 då? Håller tummarna för dig!

Det var så mycket blod och klumpar så det tror jag inte det var... dom brukar ju inte vara så kraftiga..? Prstade även med en sköterska som sa att vet man när man har ägglossning är det mens två veckor senare, inget annat. Även fast jag försökte mena på att min BIM var idag. Känner mig så förvirrad och vågar inte tro att det är positivt
    Hadt skrev 2019-12-19 13:26:16 följande:

Svårt det där.., bästa är att försöka tänka på något annat, fast jag vet hur svårt det är haha och ta ett nytt test imorgon bitti eller om någon dag :)

Ja jag får göra det. Känns bara så märkligt alltihop och när man inte vågar lita på sin egen kropp. Suck. Nåväl den som väntar på något gott....
    Mammaresan skrev 2019-12-19 17:18:13 följande:

Jag ser absolut ett streck där! Så spännande! Håller tummarna på att det ökar och visar sig vara en liten en där inne!

Tack för ditt stöd :) jag hoppas också innerligt!!
Svar på tråden BIM December 2019