• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Rosahimmel86

Lägger till mig på plussat :)

12/12 - Mirum, FELT, s0ff

13/12 - Tjoppa12

14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina

15/12 - MsSuzyLee

16/12 - solkakan

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

20/12 - Mevi1315

22/12 - MissJibs, Luthiens, Fnattilur

23/12 - , myownworstenemy,

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym, Grilimy

25/12 - rmj

26/12 - Link92

27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89

28/12 - Supertrio, larssonc

30/12 - PelloBello

31/12 - Em595, Pewc

Plussat:

Linnmal

Emmiealina

Hoppas på sladdis

FruA2019

Mamma2014

Smuffsan

Bobbycar92

Hoppas96

Lillaräkan1919

Patzy90

MammaS4

Rosahimmel86

• Snarttrettiochtrevar89
    Gosan28 skrev 2019-12-21 14:26:54 följande:

Kul att vi har bim ungefär samtidigt.

Har du några känningar än så länge? Själv sitter jag här helt utan symtom så känns lite som att det inte blev något denna gången för mig... :( men bara andra försöket för vår del så försöker att inte vara allt för ledsen

Fast jag brukar ha alla symptom utan att vara gravid. Den här gången har jag lätt känning i korsryggen väldigt oregelbundet men det är också det enda och då har det ändå anats ett plus. Håller tummarna för dig också.
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-21 14:24:24 följande:

Men åh! Då är det ju kanske något där ändå! :) vad pirrigt! Har du tagit bild på det så vi kan se?

Jag tror det kanske är för tidigt för mig att testa fortfarande... Jag hoppas det i alla fall. Men känns lite som att det inte är något för mig. Har inga symptom alls! Så lever bara på hoppet

La upp en bild imorse men så jäkla svag så syns inte! Jag har så mrn symtom. Massa flytningar som jag aldrig annars har. Är jag inte med barn är kroppen riktigt elak igen :(
  • Anonym (Ellie)

Jag har BIM idag, imorgon eller måndag. Har 28-30dagar cykel. Brukar alltid ha jäääätte ömma bröst mellan äl och mens, men denna månad ingenting alls. Känt mig trött, frusen och lite illamående vissa dagar sedan äl.

Har testat en gång med RFSU testa tidigt och två gånger med vanliga RFSU, senaste igår. Men super negativ alla gånger. Vad tror ni? Någon som känner igen sig?

• Aniona
    Mammaresan skrev 2019-12-21 11:37:45 följande:

Känner mig lite nedslagen idag. I tisdags tog jag ju ett ägglossningstest bara för skojs skull och det var tokblankt. Inte konstigt! Misstänkte att ÄL var över. Men i torsdags fick jag helt plötsligt ett svagt streck och igår var det lite starkare så gick att se en stegring. Så tänkte att antingen är det en riktigt sen ÄL på G eller så kanske kanske kan det vara en väldigt tidig graviditet som skapar en stegring. Men idag var testen svagare igen så blev inget av något! Jag har fortfarande en känsla kvar (kalla den intuitiv eller vad som helst) men känns inte längre som det kan vara så ändå.. allt annat pekar inte åt det hållet. Jag är inte en person som känner av tiden innan jag ska få mens eller brukar ha symtom på graviditet innan jag plussat eller den första veckan. Vid mens och 1 vecka innan mens brukar jag bli oerhört deppig men inte jättemycket fysiska..

Åh känns som att det helt enkelt inte är något här. Det är fortfarande toktidigt. ÄL 7+ vad jag vet och gravtest vågar jag inte ta en... om det stämmer bör ägget precis hunnit fästa sig här i dagarna så bör inte finnas tillräckligt med HCG än.. OM en grav. finns överhuvudtaget.

När började synas streck på era? Hur många dagar efter konstaterad ÄL?

Jag gjorde ett 13 dagar efter ÄL som var blankt. Gjorde nästa ÄL+19 med ett svagt svagt streck, och idag ÄL +21 fick jag ett tydligare.

Håller tumme för dig!
  • Gosan28
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-21 14:48:54 följande:

Fast jag brukar ha alla symptom utan att vara gravid. Den här gången har jag lätt känning i korsryggen väldigt oregelbundet men det är också det enda och då har det ändå anats ett plus. Håller tummarna för dig också.

Åh vad kul! När hade du äl? Och vilket testa använde du där du såg ett litet svagt plus?

Jag har köpt predictor early och tänkte testa på måndag morgon med det. Då borde det visa något annars kan jag nog glömma ett plus denna månaden :(
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-21 14:59:58 följande:

La upp en bild imorse men så jäkla svag så syns inte! Jag har så mrn symtom. Massa flytningar som jag aldrig annars har. Är jag inte med barn är kroppen riktigt elak igen :(

Ser det nu! Men hopplös kvalitet här så från min telefon kan jag inte se något. Men om du ser i verkligheten så kan det säkert betyda något!!! Hoppas verkligen att det är så för dig <3
  • rmj
    Gosan28 skrev 2019-12-21 14:26:54 följande:

Kul att vi har bim ungefär samtidigt.

Har du några känningar än så länge? Själv sitter jag här helt utan symtom så känns lite som att det inte blev något denna gången för mig... :( men bara andra försöket för vår del så försöker att inte vara allt för ledsen

Har lätt molvärk och taskigt humör som vid PMS, så man vet inte vad som är vad tyvärr. Vi är också inne på första försöket. Vi får hålla tummarna tillsammans!
  • Gosan28
    rmj skrev 2019-12-21 15:22:09 följande:

Har lätt molvärk och taskigt humör som vid PMS, så man vet inte vad som är vad tyvärr. Vi är också inne på första försöket. Vi får hålla tummarna tillsammans!

Ja! Hoppas för oss båda.

Hade du äl runt den 11 också då eller?

Jag tror tyvärr inte det blev något för mig denna gången... Men på andra försöket ska man inte hoppas på för mycket. Det kan ju ta ett tag! :)
  • Snarttrettiochtrevar89
    Gosan28 skrev 2019-12-21 15:16:35 följande:

Åh vad kul! När hade du äl? Och vilket testa använde du där du såg ett litet svagt plus?

Jag har köpt predictor early och tänkte testa på måndag morgon med det. Då borde det visa något annars kan jag nog glömma ett plus denna månaden :(

Men jag är absolut inte övertygad. Jag la upp en bild under gårdagen som jag tittar på ibland. Varannan gång tycker jag att jag ser något.. Om det stämmer så kunde jag ana något på äl+7 med cb testa tidigt. Med tanke på att jag spontantestade vid lunchtid så blir jag lite hoppfull. Och sen det där att jag inte har massa inbillade/pms-symptom. Det som påminner om tidigare graviditeter dock är att jag totalsomnade när jag nattade barnen men det känns nästan för tidigt för att börja spekulera..
Svar på tråden BIM December 2019