BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Lägger till mig på plussat :)
12/12 - Mirum, FELT, s0ff
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
15/12 - MsSuzyLee
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315
22/12 - MissJibs, Luthiens, Fnattilur
23/12 - , myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym, Grilimy
25/12 - rmj
26/12 - Link92
27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89
28/12 - Supertrio, larssonc
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Hoppas96
Lillaräkan1919
Patzy90
MammaS4
Rosahimmel86
Kul att vi har bim ungefär samtidigt.
Har du några känningar än så länge? Själv sitter jag här helt utan symtom så känns lite som att det inte blev något denna gången för mig... :( men bara andra försöket för vår del så försöker att inte vara allt för ledsen
Men åh! Då är det ju kanske något där ändå! :) vad pirrigt! Har du tagit bild på det så vi kan se?
Jag tror det kanske är för tidigt för mig att testa fortfarande... Jag hoppas det i alla fall. Men känns lite som att det inte är något för mig. Har inga symptom alls! Så lever bara på hoppet
Jag har BIM idag, imorgon eller måndag. Har 28-30dagar cykel. Brukar alltid ha jäääätte ömma bröst mellan äl och mens, men denna månad ingenting alls. Känt mig trött, frusen och lite illamående vissa dagar sedan äl.
Har testat en gång med RFSU testa tidigt och två gånger med vanliga RFSU, senaste igår. Men super negativ alla gånger. Vad tror ni? Någon som känner igen sig?
Känner mig lite nedslagen idag. I tisdags tog jag ju ett ägglossningstest bara för skojs skull och det var tokblankt. Inte konstigt! Misstänkte att ÄL var över. Men i torsdags fick jag helt plötsligt ett svagt streck och igår var det lite starkare så gick att se en stegring. Så tänkte att antingen är det en riktigt sen ÄL på G eller så kanske kanske kan det vara en väldigt tidig graviditet som skapar en stegring. Men idag var testen svagare igen så blev inget av något! Jag har fortfarande en känsla kvar (kalla den intuitiv eller vad som helst) men känns inte längre som det kan vara så ändå.. allt annat pekar inte åt det hållet. Jag är inte en person som känner av tiden innan jag ska få mens eller brukar ha symtom på graviditet innan jag plussat eller den första veckan. Vid mens och 1 vecka innan mens brukar jag bli oerhört deppig men inte jättemycket fysiska..
Åh känns som att det helt enkelt inte är något här. Det är fortfarande toktidigt. ÄL 7+ vad jag vet och gravtest vågar jag inte ta en... om det stämmer bör ägget precis hunnit fästa sig här i dagarna så bör inte finnas tillräckligt med HCG än.. OM en grav. finns överhuvudtaget.
När började synas streck på era? Hur många dagar efter konstaterad ÄL?
Fast jag brukar ha alla symptom utan att vara gravid. Den här gången har jag lätt känning i korsryggen väldigt oregelbundet men det är också det enda och då har det ändå anats ett plus. Håller tummarna för dig också.
La upp en bild imorse men så jäkla svag så syns inte! Jag har så mrn symtom. Massa flytningar som jag aldrig annars har. Är jag inte med barn är kroppen riktigt elak igen :(
Kul att vi har bim ungefär samtidigt.
Har du några känningar än så länge? Själv sitter jag här helt utan symtom så känns lite som att det inte blev något denna gången för mig... :( men bara andra försöket för vår del så försöker att inte vara allt för ledsen
Har lätt molvärk och taskigt humör som vid PMS, så man vet inte vad som är vad tyvärr. Vi är också inne på första försöket. Vi får hålla tummarna tillsammans!
Åh vad kul! När hade du äl? Och vilket testa använde du där du såg ett litet svagt plus?
Jag har köpt predictor early och tänkte testa på måndag morgon med det. Då borde det visa något annars kan jag nog glömma ett plus denna månaden :(