BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Åh tack för din pepp.. blev så besviken eftersom jag oxå plussat tidigt med mina andra två barn. Förra graviditeten plussade jag på ÄL+10 men inte minsta skugga idag!:(
Vill dock inte få falska förhoppningar så jag ställer in mig på mens nu så får vi se om den uteblir eller ej. Stort grattis till ditt plus!:)
Okej, nu känns det sant! Plusset har ökat fint på graviditetskollens sticka också :) bim-1 äl+13 Enligt app!
Symtom jag haft dessa dagar: mensvärk(fast väldigt långt ner, typbpå pubis xD och i äggstocksttrakten), vita lotionflytningar (mycket!), högre temp, gasig/uppblåst, hunger, illamående, förkyld, ömma /knöliga bröst och huvudvärk till och från.
Okej, nu känns det sant! Plusset har ökat fint på graviditetskollens sticka också :) bim-1 äl+13 Enligt app!
Symtom jag haft dessa dagar: mensvärk(fast väldigt långt ner, typbpå pubis xD och i äggstocksttrakten), vita lotionflytningar (mycket!), högre temp, gasig/uppblåst, hunger, illamående, förkyld, ömma /knöliga bröst och huvudvärk till och från.
Åh ett digitalt test ljuger ju inte, Grattis!! Vad kul :D
Härlig julklapp! Stort grattis :)
Negativt på predictory early för mig idag... :( bim den 25 så får väl anta att det inte blev något för oss denna månaden heller... väldigt nedstämd och ledsen måste jag säga :( tur att jag ska hem till familjen över julhelgen. Hoppas att jag kan komma på andra tankar och sikta fram emot nästa månad istället!
Hej på er! :)
Jag har inte bim nu i december men går i barntankar så tycker det är spännande att följa er här :). Vill bara säga stort grattis till er som plussat <3 och kämpa på till er som hoppas :). Önskar er lycka till! Och en God Jul <3
I
Ingenting eller hur?:(
[quote=80117547][quote-nick]Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:[/quote-nick]Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.[/
Ge inte upp så tidigt innan BIM... Jag fick negativt test BIM+2 men sen positivt test BIM+4! Man ska vara försiktig med att testa innan BIM för man blir bara besviken...