BF september 2020
Ni som har plussat och är gravida, känner ni av molvärk och ilningar? Lite obehagligt
Ni som har plussat och är gravida, känner ni av molvärk och ilningar? Lite obehagligt
Jag har en del molvärk och magen är precis lika jobbig som vid mens, vet inte hur många gånger om dagen jag måste springa på toa xP Har precis gått in i v 6 och illamåendet börjar göra sig till känna nu också
Blev övertygad igår kväll med digitalt test på kvällsurin (ÄL+12).
Jag kommer berätta för min lillasyster om någon vecka men avvakta fram till kanske v. 8 innan jag berättar för föräldrarna tänker att jag då berättar för min bästa vän då också
Någon mer runt v.4 som knappt känner sig gravid?
Jag mådde sämre imorse (lite illamående), små känningar i tjejmagen men inget annat... Hade nog en tro att jag skulle känna av mer än vad jag gör. Jag går in i v. 5 på måndag.
Jag kände mkt i veckan men nu idag har jag inte känt något knappt. Lite trött och seg men inte mkt mer än så. Går också in i v 5 på måndag!
Kanske en liten udda fråga men fortsätter ni ha sex som vanligt nu när ni plussat? eller är ni rädda/oroliga att något kan hända nu under dessa veckor?
Någon annan som mår pyton? Är i v. 6 nu och illamåendet har slagit till. Har svårt att äta och det enda jag känner någon form sug efter att äta är jättekonstiga grejer som ändras hela tiden. Inga kräkningar än men känns inte som att det är långt bort. Fryser gör jag också, typ frossa och väldigt trött samt att magen har varit lika bråkig som vid mens.
Fler som är i V5 (4+) som har mensvärk/molvärk? Hade ilningar igår men idag känns det mer som mensvärk vilket gör mig lite orolig. Är inte illamående utan har endast ömma bröst samt magkatarrskänsla.
Gick in i v 5 idag och igår gud vilken molvärk jag hade och ont i ryggen?? . Idag känner jag mig trött och även molvärk, ömma bröst, lite illamående på morgonen men inte att jag behöver kräkas.
Gick in i v 5 idag och igår gud vilken molvärk jag hade och ont i ryggen?? . Idag känner jag mig trött och även molvärk, ömma bröst, lite illamående på morgonen men inte att jag behöver kräkas.