Inlägg från: sarakarolina |Visa alla inlägg
  • sarakarolina

BIM Februari 2020

Hej allihopa! Jag plussade i januari men det slutade i mf på BIM+3. Om kroppen ställer om sig på direkten vet jag ej men jag hoppas. Funderar på om jag denna månaden ska använda mig av ägglossningstest. Får se! 11 februari om jag räknar blödningen som mens.

1/2 - Milor, mijjan12

2/2 - Izzy123

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid

5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie

6/2 - Carline

7/2 - Arneliis

8/2 - Nixtie

9/2 - Trollkvinnan

10/2 - Bellsss

11/2 - Sofieelises, Sarakarolina

13/2 Scrootie

15/2 myownworstenemy

16/2 Mikkan

• sarakarolina

Hej! Jag har hållt mig lite i bakgrunden då jag inte vill få upp mitt hopp för mycket. Jag har två mf bakom mig. Jag har inga barn sedan tidigare. Senaste mf fick jag på BIM+3 den 14 januari. OM jag räknar den dagen som mens som skulle jag denna månaden har bim den 11/2. Men jag hade dock vattniga flytningar den 24/1.. det droppade som vatten (förlåt för info).

Idag testade jag med ett ägglossningstest (jag vet inte varför) därefter tog jag ett graviditetstest (vet inte heller varför). Vad tror ni om testen? Är det spökstreck eller ett riktigt plus på cb. Jag blir galen på dessa streck.

• sarakarolina

Ska man kanske våga tro på detta nu?! Fick precis detta fina tydliga plus nu på morgonen. :D

Enda symtom jag märkt av är ömma bröst sedan en vecka tillbaka och trötthet. Jag har lagt mig i sängen efter jobbet de senaste dagarna och vilat och sedan nästan somnat vid 18-tiden i soffan.

Ska för säkerhets skull köpa ett digitalt idag.

• sarakarolina
    Sofieelises skrev 2020-02-07 18:13:46 följande:

Solklart plus, ingen tvekan där inte!! Stort grattis :D

Tack så mycket! :D
Svar på tråden BIM Februari 2020