• ESemlan84

BIM Februari 2020

Hej,

Ny här på fl. Ålder 35, sambo 38. Jag har en son (8år) från ett tidigare förhållande. Fick två missfall i v11 förra året. BIM 6/2

1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys

2/2 - Izzy123, LouiseO

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid

5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie

6/2 - Carline, ESemlan84

7/2 - Arneliis, 123fjäril

8/2 - Nixtie

9/2 - Trollkvinnan

10/2 - Bellsss

11/2 - Sofieelises, Sarakarolina

12/2 - Snarttrettiochtrevar89

13/2 - Scrootie

15/2 - Fnattilur

16/2 - Mikkan, myownworstenemy

20/2 - Link92

• ESemlan84

Är det någon annan här som går på immunbehandling med Prednisolon, Trombyl, Lutinus och Fragmin? Efter mina två missfall förra året så testade jag mitt immunförsvar som låg lite högt enligt testet och nu testar jag en medicincocktail som jag har fått utskrivet. Första äl med behandlingen. Är sjukt nervös!

• ESemlan84

Är det någon annan här som går på immunbehandling med Prednisolon, Trombyl, Lutinus och Fragmin? Efter mina två missfall förra året så testade jag mitt immunförsvar som låg lite högt enligt testet och nu testar jag en medicincocktail som jag har fått utskrivet. Första äl med behandlingen. Är sjukt nervös!

• ESemlan84
    Loea skrev 2020-01-30 14:09:22 följande:
    Jag har BIM 1/2. Testade positivt redan igår. Brukar inte vilja testa så tidigt då det känns onödigt men denna gången hade jag så mycket förhoppningar att jag ville ta ner mig lite på jorden. Blev inte riktigt så utan hade tydliga sträck på vanliga tester. Tröttheten kom som ett brev på posten redan samma dag och jag får verkligen hoppas att den går över snart, svårt att jobba nästan.. Vilket försök är du inne på? :)
    Grattis, vad roligt!

Svårdefinierat vilket försök det är för mig =) Har försökt i lite mer än ett år. Blev gravid vid jul/nyår 2018 men fick missfall i v 10. Vi försökte igen och blev gravida igen, missfall i v 11. Senaste missfallet var i oktober så det här är första riktiga cykeln efter att kroppen har återhämtat sig. Så jag håller tummarna att det snart är plus igen och att vi slipper ett tredje missfall.
  • ESemlan84

Grattis till er alla som har plusat!

Själv får jag sikta på mars månad. Bim+3 idag, tog två negativa test i veckan och idag kom mensen.

• ESemlan84
    Gnusmas skrev 2020-02-15 23:16:08 följande:

Var köper man predictor early? Vet du vilken koncentration det mäter?

På Apotea kan man beställa Predictor Early, de ska mäta från 10 HCG.
Svar på tråden BIM Februari 2020