• Lilor

BIM Februari 2020

Hej! Jag hoppar in här. :)

Första försöket med första barnet, tror jag har BIM den 13:e feb. Precis slutat med ppiller och fått pillermens. Bild nedan är på mitt ÄL test igår, lika starkt idag. Myste igår morse, och dessförinnan i söndags. Sambon såg ut som ett frågetecken igår när jag sa att jag har ägglossning, och hade ingen koll alls på att man måste pricka in det hahah. Så vi får se hur lång tid det här tar! ^^
    För info är jag 25, han 34 och vi har varit tillsammans 6 år till sommaren. 

• Lilor

Jag förstår inte, ÄL testet är lika starkt idag igen? Någon annan som har haft positivt tre dagar i rad? När sjutton vet man då när ägget faktiskt släpper? :( 
  • Lilor

Jag behöver vädra tankarna lite... Borde ha BIM den 13, vilket är ca 14 dagar efter ägglossning. Idag blödde jag lite (Kom bara på pappret), och inte alls som vid mens där jag alltid har väldigt mkt mensvärk dagen innan, och det hade jag inte igår. Kan det vara en nidblödning, eller är det kört den här månaden? Det sticker/drar lite på höger sida nere i magen, men tycker det är så jäkla svårt att veta :( när kan jag ta ett gravtest? Är idag på BIM-6

• Lilor
    Sofieelises skrev 2020-02-07 14:58:27 följande:

Är du alltså på runt ÄL+9 ungefär? Isåfall skulle jag ju inte säga att det är kört :)

Precis, så hoppet lever än! :)
Svar på tråden BIM Februari 2020