• Jasmine00

BIM Februari 2020

Hej! skriver upp mig på listan, har BIM 13/2 hade ägglossning igår och vi fick till det 3-4 gånger igår och samma idag och imorgon ska vi försöka igen. Desvärre inte dagarna innan ägglossning men men  vi håller tummarna! :)

1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys 

2/2 - Izzy123, LouiseO 

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid 

5/2 - Barbrastreisand, Emalie 

6/2 - Carline, ESemlan84 

7/2 - Arneliis, 123fjäril 

8/2 - Nixtie, Etaj 

10/2 - Bellsss 

11/2 - Sofieelises, Sarakarolina, Lyra78 

12/2 - Snarttrettiochtrevar89 

13/2 - Scrootie, Fnattilur, Trollkvinna123, Jasmine00

16/2 - Mikkan, myownworstenemy 

20/2 - Link92

29/2 - Mammaresan

• Jasmine00
    Malllin skrev 2020-02-06 17:49:44 följande:

Hej tjejer! Har en intim fråga. Har ni haft samlag flera gånger varje dag runt äl eller nöjt er med en gång per dag?

Flera gånger på ägglossnings dagen, dagen efter och dagen efter det vi hann tyvärr inte dagarna innan denna gång då min sambo var bortrest :(
  • Jasmine00
    Malllin skrev 2020-02-06 18:03:26 följande:

Vi har börjat nu äl-4 och kommer försöka varje dag. Sist hade vi inte sex dagen efter äl men det ska man kanske ha?

Det är större chans om man har sex innan eftersom spermierna lever kvar, jag är lite osäker på min ägglossning så vi brukar försöka ha sex varjedag så mycket som möjligt innan, under och efter ägglossningen :p
  • Jasmine00
    myownworstenemy skrev 2020-02-09 08:47:18 följande:

En vecka till BIM och den här helgen har jag drömt lite speciella drömmar. Natten till igår drömde jag att det var en vecka senare och att jag plussade (inte så kul att vakna efter det). Natten till idag drömde jag att någon dog. Någon annan som har drömt och kommit ihåg sina drömmar mer än vanligt? Jag vet att jag drömde en del förra gången jag var gravid. Tydligen är mardrömmar och konstiga drömmar ett tidigt tecken för många. Hur var det för er som har plussat?

Jag har också ömma bröst men har märkt de senaste månaderna att jag ofta får det innan mens. Om jag däremot får väldigt ömma bröstvårtor kommer det påminna om förra gången jag var gravid. Åh, kan inte den här veckan gå fort och sedan sluta med ett plus!?

När har du bim?? Jag har bim på torsdag nästa vecka och drömmer också otroligt mycket! Kommer vanligtvis aldrig ihåg vad jag drömt men har drömt så sjukt konstiga drömmar. Haha i en av drömmarna var jag på massage och massören masserade mina bröst??? (Haha) och i drömmen gjorde det så ont så jag fick säga åt henne.. mycket märkligt har dock inte ont i brösten alls :( sen drömde jag en hemsk mardröm att jag var med i en flygkrasch är ooootroligt flygrädd så det var inte kul haha. Hoppas det är ett tecken :0

När har du tänkt testa dig? :)
Svar på tråden BIM Februari 2020