myownworstenemy skrev 2020-02-09 08:47:18 följande:
En vecka till BIM och den här helgen har jag drömt lite speciella drömmar. Natten till igår drömde jag att det var en vecka senare och att jag plussade (inte så kul att vakna efter det). Natten till idag drömde jag att någon dog. Någon annan som har drömt och kommit ihåg sina drömmar mer än vanligt? Jag vet att jag drömde en del förra gången jag var gravid. Tydligen är mardrömmar och konstiga drömmar ett tidigt tecken för många. Hur var det för er som har plussat?
Jag har också ömma bröst men har märkt de senaste månaderna att jag ofta får det innan mens. Om jag däremot får väldigt ömma bröstvårtor kommer det påminna om förra gången jag var gravid. Åh, kan inte den här veckan gå fort och sedan sluta med ett plus!?
Jag har också drömt massa konstigt senaste nätterna, och varit så mina två tidigare graviditeter också. Drömde också om en som dog, begravning och massa annat konstigt. Jag kan komma ihåg drömmar annars också, men de här var så tydliga.
Jag har dock inte testat än, bim+2, vill hålla lite på det ifall mensen kommer. Har en känsla av att jag är gravid, men annars inga symptom.