• Melanes

BIM Februari 2020

Hej!

En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar

• Melanes
    Sofieelises skrev 2020-02-09 19:24:49 följande:

Spännande!! :) klart att du ska vara med, det är bara att höra av sig till mig här på familjeliv (privat meddelande) så fixar vi det :) håller tummarna!

Tack så mycket och håller tummarna för dig med! Hör av mig om det går vägen :)
    Freya18 skrev 2020-02-09 19:26:21 följande:

Hej! Jag hade också ägglossning i söndags. Jag har BIM om 6 dagar. Brukar få spotting 1-2 dagar innan, så ingen ide att jag testar för tidigt. Lika bra att vänta för min del. Känner inte av några symptom heller..

Upplever du några symptom eller annorlunda känningar?

Ja man blir ju så besviken av negativa test så ska försöka hålla mig jag med. Nja jag känner mig varm och lite svullna bröst men det kan vara inbillning också, vill så gärna vara gravid att kroppen säkert kan spela mig ett spratt. Håller tummarna att du får ett plus snart :)
  • Melanes
    Fnattilur skrev 2020-02-09 20:26:57 följande:

Hur känsligt test hade du då? :)

Då testade jag med cb early, vet inte hur känsligt det är. Kunde inte hålla mig så testade med cb early idag på BIM -8 men det var negativt. Så nu ska jag försöka hålla mig några dagar till. Hatar negativa test :(
  • Melanes
    Fnattilur skrev 2020-02-11 05:59:10 följande:

Tack för svar! :) Tog ett test med samma känslighet ÄL+11, fick neg och gav helt upp hoppet. Har BIM på torsdag.

Då finns det ju fortfarande en chans ju! På apoteket sa dom att man inte ska testa förens tidigast 5 dagar innan BIM för att det var slöseri på test... sen blir det säkrare och säkrare för varje dag som går men det är ju svårt att hålla sig. Håller tummarna för att du får ett plus snart!
  • Melanes
    Scel skrev 2020-02-12 15:21:26 följande:

Kanske lite tydligare bild? Samma test

Det där skulle jag ta som ett plus :) Grattis!!
  • Melanes
    Scel skrev 2020-02-12 20:15:36 följande:

Tack, känns helt overkligt! Ska testa med clearblue imorgonbitti, såå spännande!!

Förstår det! Åh så spännande att se veckor :)
  • Melanes
    vitae skrev 2020-02-12 22:08:07 följande:

Idag fick vi detta besked, sjätte försöket. Så overkligt. Igår var testet blankt och så idag detta? Molvärk i rygg och livmoder så trodde mensen var på gång men icke :)

Vad roligt, grattis :)! Jag fick också negativt en dag och sen positivt dagen efter sist jag var gravid. Fattar inte hur en dag kan göra sådan skillnad men det gör det tydligen :)
  • Melanes
    vitae skrev 2020-02-12 22:08:07 följande:

Idag fick vi detta besked, sjätte försöket. Så overkligt. Igår var testet blankt och så idag detta? Molvärk i rygg och livmoder så trodde mensen var på gång men icke :)

Vad roligt, grattis :)! Jag fick också negativt en dag och sen positivt dagen efter sist jag var gravid. Fattar inte hur en dag kan göra sådan skillnad men det gör det tydligen :)
  • Melanes
    Fnattilur skrev 2020-02-14 18:23:14 följande:

Här kom äntligen mensen så nu blir det ett glas vin ikväll! Lycka till alla som väntar och grattis alla som redan plussat! Jag sätter mitt hopp till mars och försök nummer två. :)

Åh du också :(. Men nya tag nästa månad! Vi syns kanske i tråden för BIM mars istället. Ha en bra kväll <3

Stort grattis alla som plussat :)
Svar på tråden BIM Februari 2020