Inlägg från: myownworstenemy |Visa alla inlägg
  • myownworstenemy

BIM Februari 2020

BIM-1 och negativt test. Känner mig inte gravid heller, så jag hoppar in här. Hoppas på februari!

1/2 - Milor

2/2 - Izzy123

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid

5/2 - Barbrastreisand, Etaj

6/2 - Carline

7/2 - Arneliis

9/2 - Trollkvinnan

10/2 - Bellsss

11/2 - Sofieelises

13/2 Scrootie

15/2 myownworstenemy

• myownworstenemy

Mensen kom en dag sent så jag ändrar BIM.

1/2 - Milor, mijjan12

2/2 - Izzy123

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid

5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie

6/2 - Carline

7/2 - Arneliis

8/2 - Nixtie

9/2 - Trollkvinnan

10/2 - Bellsss

11/2 - Sofieelises, Sarakarolina

12/2 - Snarttrettiochtrevar89

13/2 Scrootie

16/2 Mikkan, myownworstenemy

• myownworstenemy

En vecka till BIM och den här helgen har jag drömt lite speciella drömmar. Natten till igår drömde jag att det var en vecka senare och att jag plussade (inte så kul att vakna efter det). Natten till idag drömde jag att någon dog. Någon annan som har drömt och kommit ihåg sina drömmar mer än vanligt? Jag vet att jag drömde en del förra gången jag var gravid. Tydligen är mardrömmar och konstiga drömmar ett tidigt tecken för många. Hur var det för er som har plussat?

Jag har också ömma bröst men har märkt de senaste månaderna att jag ofta får det innan mens. Om jag däremot får väldigt ömma bröstvårtor kommer det påminna om förra gången jag var gravid. Åh, kan inte den här veckan gå fort och sedan sluta med ett plus!?

• myownworstenemy
    Loea skrev 2020-02-09 09:47:00 följande:

Jag drömde också massa konstiga drömmar innan jag plussade, vart nästan helt slut när jag vaknade. Inte så mycket mardrömmar men väldigt händelserika och konstiga drömmar.

Håller tummarna för att det betyder något för dig också! :)

Tack! Hoppas verkligen det!
  • myownworstenemy
    Marshalll skrev 2020-02-09 12:32:33 följande:

Jag har också drömt massa konstigt senaste nätterna, och varit så mina två tidigare graviditeter också. Drömde också om en som dog, begravning och massa annat konstigt. Jag kan komma ihåg drömmar annars också, men de här var så tydliga.

Jag har dock inte testat än, bim+2, vill hålla lite på det ifall mensen kommer. Har en känsla av att jag är gravid, men annars inga symptom.

Då hoppas vi att det faktiskt betyder något för oss båda! Oj, jag hade lätt testat på BIM. Men egentligen är det ju smart att vänta om man klarar av det. Lycka till nu!
  • myownworstenemy

BIM på söndag men tog ett digitalt test idag eftersom det hade varit kul att plussa på Alla Hjärtans Dag. ?Ej gravid.? Så himla tråkigt. I och för sig har vi snart försökt i ett år men med en paus i mitten så nu är jag van vid detta. Men det blir nog tråkigare för varje gång.

Svar på tråden BIM Februari 2020