Mammaresan skrev 2020-02-21 11:57:47 följande:
Åh.. var totalt negativt idag med. :'( Hur kan det ens vara möjligt? Men ja ja vad kan jag göra.. Vill bara gömma mig under täcket och gråta. Det är ändå ÄL+12 idag så tror att det är kört.
Däremot vet jag vad ni pratar om att plussa senare på dagen. Jag plussade under senaste graviditeten (för ett par år sedan) starkare på kvällen än på morgonen. Så det stämmer även för mig.
Jag vet inte om jag bara borde ge upp för egen del... Det känns som jag har misstolkat känslan helt. :( Åååh vad jobbigt det känns verkligen. Förra månaden trodde jag inte på att jag var gravid men denna så är det en känsla så ja... Det gör minusen såå mycket värre..
Det är långt kvar till mens också som även är lite opålitlig så vem vet hur länge jag får vänta tills nästa cykel. :(
tråkigt att höra :( känner så väl igen mig i din uppgivenhet! har du också väldigt långa cykler? jag känner att mensen är på väg och efter det så kanske jag måste vänta typ 4-5 veckor på nästa gång jag har ägglossning.. vi funderar faktiskt på att söka hjälp så jag får äta letrozol, har ni funderat något på det?