BIM Februari 2020
Hej alla fina familjelivpersoner!
Har bim nästa fredag, läskigt och spännande.. <3
Bim 21/2
Bim 21/2
Bim 21/2
Bim 21/2
Samma BIM här!
Ne jag har testlagrets vanliga hemma. Jag kommer nog prova på onsdag eller torsdag som senast. Ska till gyn på torsdag för koll eftersom min mens helt plötsligt blivit oregelbunden i tre månader. Har opererats för cellförändringar och cysta tidigare så vill bara kolla att allt står rätt till. Är nog bra att veta om man är gravid då kanske..
Har köpt rfsu testa tidigt, någon med erfarenhet av detta test? :)
Jag tycker inte att testet är så känsligt så bli inte ledsen om du får negativt och har några dagar till bim. Testade med predictor early på äl+8 som var klart positivt, tog ett till på äl+9 samt ett digitalt båda positiva men RFSU såg man knappt ett streck på :)
Dessa är sega på att visa tycker jag, fick svagt positivt på både cb plus och vanliga rfsu medans detta test var blankt (alla i samma urin). Så som ett testa tidigt är det ingen höjdare.
Early. RFSU vanliga använder jag aldrig då dom är så kända för spök (hänt mig också) :)
Idag har jag plussat 1 dag innan bim med vanligt billigt två strecktest samt med ett cb early. Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen!
Testade med clearblue early, äl+9 imorse och det var helt blankt, verkar med största sannolikhet bli bim mars för min del.
Men håller alla tummar för er alla fina som fortfarande inväntar svar, stort lycka till <3