Inlägg från: TroOchTvivel |Visa alla inlägg
  • TroOchTvivel

BIM Februari 2020

Jag har följt tråden utan att skriva själv, men nu måste jag dela med mig. Jag tog ett test i lördags på äl+7 som såklart visade negativt, det är ju för tidigt men jag hoppades få veta inför en fest jag skulle på. Eftersom min lutealfas är 10-11 dagar så hade jag BIM idag. Redan igår eftermiddag började jag känna mensvärk, vilket för mig bara brukar komma när jag redan fått mens eller precis innan. Hela dagen igår och idag gick jag och väntade på mensen, och var nervös inför varje toabesök. Inget spår av mensen syntes. På väg hem från jobbet idag kände jag att jag inte orkar gå runt på helspänn och grubbla mer, så jag tog ett test efter att ha hållit mig i fyra timmar. Efter bara ett par minuter syntes ett svagt men ändå tydligt streck. Jag är gravid! Det känns pirrigt och overkligt på samma gång. Jag har en son sedan tidigare men har även fått två missfall så jag vet att allt kan hända, men jag ska verkligen försöka att glädjas och vara hoppfull så gott det går. Önskar er alla lycka till!

• TroOchTvivel

Tack till er som skrivit grattis! Det känns overkligt och jag vågar inte tro på det fullt ut än.

Kul att se många nya tester idag! Jag ser streck på testerna från Majja92, Blåbär03, Gnusmas och Zetterlund000. Tycker att jag ser antydan till streck även på testet från Eifos89, men det är svårt att se för det blir så dålig kvalitet på bilderna här. Håller tummarna för er alla att det ska bli ännu tydligare streck snart!

• TroOchTvivel
    Emilix skrev 2020-02-25 17:08:14 följande:

Är det nån mer än jag som har problem att se bilder här på FL via mobilen?

Jag ser inga bilder alls :/

Jag har samma problem! Det började idag, och jag funderade precis på om det bara var nåt knasigt med min mobil.
Svar på tråden BIM Februari 2020