Inlägg från: Blåbär03 |Visa alla inlägg
  • Blåbär03

BIM Februari 2020

Hej jag hoppar in här.

Har bim den 21/2

För några dagar sedan fick jaghuvudvärk och helt plötsligt mådde jag jätte illa så jag var tvungen att gå in på toan o stoppa fingrarna i munnen.. det har aldrig hänt mig förut. Har dock inte direkt känt av något illamående efter den dagen bara ytterst lite. Mensvärk har man haft lite typ i en vecka från o till, har nästan känts som om mensen är på g men ingen mens än så länge. Ömma bröstvårtor har jag också.

Jag drar mig för att göra ett test vi har försökt i 1 år nu och det börjar ta på en efter varje negativt test.. men ska försöka hålla mig till på lördag tänkte jag.

• Blåbär03
    Langdskidor skrev 2020-02-19 09:01:21 följande:

Ser nåt.. svagt herreegud :ooii

Grattis!!

Svagt.. men man ser ju ett streck :)
  • Blåbär03
    Langdskidor skrev 2020-02-19 10:05:36 följande:

Tusen tack... är så chockad.. hoppas lilla fröt vill kämpa på där inne nu.. <3

Har du haft några känningar på att du varit gravid?
  • Blåbär03
    Langdskidor skrev 2020-02-19 10:37:58 följande:

Vakande med illamående inatt, sen lite stickningar/som innan mensen, trodde jaf skulle få mens,,

Trött svettig grinig, typ pms

Annars som vanligt förrutom illamåendet inatt.. så overkligt känns som om jag drömmer nu

Okej då.. tack för svaret!! Förstår verkligen att du känner dig chockad,, men nu ska du bara njuta av att där finns en liten bebis i din mage.. gud sååå mysigt!!

Jag har också pms men inget som är ovanligt innan mensen haha..

vet du om man typ kan få lite blod i flytningen när man har ägglossning?

Jag tog aldrig ägglossnings test denna månaden men fick pytte lite blod i flytningen dagen innan jag skulle haft ägglossningen..
  • Blåbär03
    Langdskidor skrev 2020-02-19 11:29:58 följande:

Tack..<3 ja ska försöka tänka så :)

Vet inte, jag tog såna clearblue äl tester,

Minns inte hur mina flytningar var då men tror dom var lite vattniga+ eller så?

Okidoki jag får helt enkelt vänta o se om mensen kommer eller inte haha

Sjukt jobbigt bara dagarna gå så långsamt ????

Tänker du ta fler tester eller du nöjer dig med detta test?

Måste fråga också bara har du ont i hela brösten eller vara bröstvårtorna?
  • Blåbär03

Jag har precis gjort ett test.. ett test som man kan ta fyra dagar tidigare jag tror jag ska ha min mens i morgon eller på lördag

Jag fick ett streck men det är super svagt oroar mig för att det är ett spök streck så vågar inte hoppas på för mycket men tycker att det är lite ljusrosa. Det gick inte o ta så bra bild det syns mycket mer live men lägger upp en bild.

• Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-20 11:36:27 följande:

Lunchtestet, 3 timmar efter morgontestet. Så svårt att få det jag ser på bild. Irl är strecket mer tydligt och rosa. Mycket starkare än morgontestet som bara gav en antydan till streck. Jag tror jag är gravid!

Jag ser också ett streck.. hoppas hoppas :)

Jag själv ska göra ett nytt i morgon för känner mig sjukt osäker på mitt test.. men tycker inte det borde få synas så mycket om det skulle vara negativt!
  • Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-20 12:17:50 följande:

Vet att loyds testa tidigt faktiskt ger positivt när vanliga tester inte mäter. Fick positivt på ett sådant när alla andra visade negativt, först några dagar senare fick jag positivt på testlagret och rfsu. Detta va kring äl+8-äl+10. (Flera år sedan).

Okej då, ja det enda är att jag tror jag ska ha min mens i morgon eller på lördag.. tycker ju då att det borde visat mer på testet..

Efter det testet i morse kunde jag inte hålla mig o gick ner o köpte ett cb digitalt och tog det med nytt urin en timmer efter men det visade negativt.. kanske inte borde hoppats på mer efter att det ej var morgon urinen på cb testet, jag vet inte
  • Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-20 12:26:50 följande:

Efter vad jag läst här är det inte ovanligt alls att man får negativt på digitalt när man sett svaga streck på vanliga tester. Tror det är för tidigt! Jag funderar dock på att köpa ett vanligt CB eller CB testa tidigt.. eller loyds...

Okej då.. ja det som händer det händer vad det nu blir testar nytt i morgon..

ja men gör det, när ska du testa nästa gång?
  • Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-20 12:58:18 följande:

Vad ska du testa med imorgon?

Haha alltså dom är så knepiga!!

Jag vet inte riktigt jag måste köpa ett nytt test.. vill egentligen ha iloyds så man kan jämföra med samma test.
  • Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-20 13:36:01 följande:

A jag kanske köper ett sådant också..

Då ses vi här i morgon igen :)
  • Blåbär03

Jag gjorde 2 nya test nu o dom är negativa.. alltså så besviken jag körde samma test som i går iloyds men man kan inte ens se en skugga till streck i dag

• Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-21 08:23:53 följande:

Men vad konstigt.. var loyds test igår på morgonurin? Jag plussar alltid starkare på kisset efter morgonurinet. Talar ju emot allt man säger, men har alltid varit så för mig, samma sak igår när jag testade..

Ja det var på morgon urin. Men jag avvaktar nu o ser om den kommer.. jag känner lite mensvärk så får väl se..
  • Blåbär03

Jag vet inte om jag kanske höll stickan förlänger i koppen i går så det har blivit fel pga det.

• Blåbär03

Är det någon här som använt natural cycles med temp? Jag är lite nyfiken på det.. jag tänker att man kanske sparar in lite pengar på det i stället för att gå o köpa ägglossnings test hela tiden.. fast man kanske måste använda dom resten ändå?

• Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:33:59 följande:

Tror inte det kan bli fel av det så länge kontrollstrecket är där. Men jag tror verkligen att du kan få ett annat resultat om du väntar några timmar och testar igen. Den bilden jag la upp igår var från lunch, morgontestet var knappt synligt öht, bara i vissa viklar och rätt ljus.

Ja kanske men jag tänker att jag väntar någon dag nu så får vi se :) det tar ju psykiskt hahaha

och grattis till dig!! Så jäkla roligt o mysigt :) har ni försökt länge?
  • Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-21 11:41:57 följande:

Ja det gör ju det.. håller tummarna för dig! Detta va eg första riktiga försöket, har "slarvat" två månader innan med händer det så händer det..

Tack så mycket :)

O grattis till er igen!
Svar på tråden BIM Februari 2020