• Enkeli

BIM Februari 2020

Godmorgom, jag hoppar in här också. Jag har BIM på lördag, har redan tagit två tester i helgen - Toknegativa. Vi har ett barn sen tidigare, 3,5 år och detta är vårt andra försök till syskon. Vi har kört med Bisolvon och det var så första kom till också. Har inte jättemycket symtom.. typ inga. Men känsliga bröst o jäkla humör. (Kan vara pms) hoppaa hoppas hoppas!

• Enkeli

Så spännande med alla försök! Jag blev helt paff då jag trodde jag skulle ha BIM imorgon men har det imorgon. Hade lagt fel mensdatum i appen. Haft stenkoll på ÄL och vet att det var då, fick starkt utslag. Kört Bisolvon som med förstfödde. Är illamående, svullen, sjukt okt i brösten. Måste vara ngt. Tog dock test men den var negativ, men på kvällen o kisset var nästam vatten då jag druckit så mycket

• Enkeli

Grattis Loea! Jättekul! När testade du?

Jag är lite förvirrad, fick negativt idag men känner inte alls mensen. Vad är bästa testet?

• Enkeli

Jag också försenad mens nu och toknegativa test. Så vet att jag inte är gravid. Kan någon svar, varför är vi flera som säger menscykler blir längre när man börjar försöka? Hat alltis haft regelbunden men inte nu 2 sista försöken utan typ 32-33 dagar. Har ett barn sen tidigare

• Enkeli

Hej,

Hur ska man tolka då jag väldigt starkt på äl test idag äl+6? Vet att jag hade min äl förut.. kan man ha äl två gånger??

• Enkeli
    Gnusmas skrev 2020-02-23 11:01:03 följande:

Skumt.. du får inget utslag på graviditetstest? ÄLtest kan ju ge utslag på graviditet också..

Nej..Inget utslag på gravtest.

Tyvärr. Men börjat tänka om jag har cystor som stoppar att ägget inte lossnat som jag trott. Läst om det för har fått ont när vi har sex och cystor har jag haft förut, som kommer och går. Samt fått oregelbunden mens nu sen januari.. Har ändå typ äl symtom nu så kanske är det ett nytt försök till att släppa ägg. Någon som har erfarenhet?
  • Enkeli
    Gnusmas skrev 2020-02-23 14:00:32 följande:

Skulle kunna vara så. Har också haft cystor. Min mens var också oregelbunden och började fundera på samma. Var hos gyn i förförrgår pga detta men det var inga nya cystor och i förgår plussade jag!

Åhh grattis!!! Underbart! Hur har du märkt av cystorna?
Svar på tråden BIM Februari 2020