• Mimmii00

BIM Februari 2020

Hej!

Jag har följt dessa trådar en längre tid och fick min mens igen 16 februari.

Har dock känt lite småsymptom efter detta och i morse skulle jag börja äl-testa för att inte missa stegring (bör ha äl runt helgen) så fick jag supetstarkt utslag..

Så jag bestämde mig ändå för att göra ett gravtest och det blev positivt?? Gjorde två stycken (det nedersta lite svagare gjorde jag någon halvtimme efter det första pga att jag inte kunde tro det). Det översta är äl-test.

Är jag gravid??

• Mimmii00

Jag har även tagit ett digitalt som är positivt.

Kan man ha en mensliknande blödning som inte är nid runt bim eller kan det vara ett tidigt missfall som fortfarande visar positivt?

Blödde nog 3-4 dagar, ingen speciell mensvärk så och tänkte inte så mycket på hur det såg ut eller så.

Någon med erfarenhet? Vågar inte bli glad över detta riktigt än.

Har för övrigt ett barn sedan innan som kom till av en lycklig slump :) vill gärna lita på mina positiva test nu :)

• Mimmii00

Jag har även tagit ett digitalt som är positivt.

Kan man ha en mensliknande blödning som inte är nid runt bim eller kan det vara ett tidigt missfall som fortfarande visar positivt?

Blödde nog 3-4 dagar, ingen speciell mensvärk så och tänkte inte så mycket på hur det såg ut eller så.

Någon med erfarenhet? Vågar inte bli glad över detta riktigt än.

Har för övrigt ett barn sedan innan som kom till av en lycklig slump :) vill gärna lita på mina positiva test nu :)

Svar på tråden BIM Februari 2020