Inlägg från: Soderstream |Visa alla inlägg
  • Soderstream

BIM Februari 2020

Jag känner mig väldigt varm, brösten har vuxit mer än en storlek men de ömmar inte något vidare. Lätt rosa flytning igår och milt illamående, lätt mensvärk , halsbränna. Har bim i veckan. Alla symptom på ÄL försvann två-tre dagar efter vi sexade första gången. Efter det kom allt detta smygandes.

Men har haft utebliven ägglossning tidigare och mådde femtio gånger värre än nu. Vågar inte ens spekulera

• Soderstream

Hallå. Hoppar in här med.

Bim idag om jag inte räknat fel. Inget plus med testa tidigt för tre dagar sedan. Men har en del symptom, och en del beter sig konstigt.

Matchade med killen när äl-gegget var sådär tjockt och kletigt, samt ömma bröst och högre temp. Två dagar senare försvann det ömma i brösten men började må illa istället och drabbades av en trötthet utan dess like. Sedan dess har man haft om vartannat illamående, halsbränna, brösten svullnat och minskat och sedan svällt igen men varierande ömmhet.

Halsbränna och illamående håller i sig lite, men är nu kissnödig mycket oftare, fortfarande varm och väldigt mycket vattniga flytningar.

Känner lite att det blir mir som det blir, så jag är inte så väldigt stressad eller orolig, men är mest nyfiken. Är ju bara första försöket. Får testa igen i veckan.

• Soderstream

Hej tjejer!

Jag skulle haft mens för 8-10 dagar sedan, och har all världens symptom. Ömma bröst, flytningar, mycket illamående, mensvärk, fett hår, trött m.m. Men fick inget plus, så jag gick till gyn. Via vul konstaterades en äggcysta på livmoderväggen och jag har relativt tunn slemhinna. Han sa att det troligen inte är graviditet pga slemhinnan inte är tjock, men jag KAN vara i en tidig graviditet ändå.

Vad ska jag göra med detta? Har någon erfarenhet? Kan det vara bebis ändå? Jag kräktes nästa på jobbet igår och har mensvärk idag igen. Helt förvirrad

Mvh

Svar på tråden BIM Februari 2020