dudetten skrev 2020-02-26 17:25:09 följande:
Har alla ni som plussat haft symptom innan BIM? Har känt av mina äggstockar lite efter ägglossningen och sen högg det till neråt mot underlivet en gång, men det var några dagar efter ägglossningen. Min förra graviditet som slutade i tidigt missfall, där hade jag ont i brösten innan BIM. Nu känner jag verkligen ingenting :(
Jag började kissa oftare än vanligt, hade annorlunda värk som inte kändes helt som mensvärk runt om livmoder, molande värk specifikt på vänster sida vid längre tillfälle och en tyngd känsla i mitten av livmodern. Jag kände på mig att jag var gravid, så dagen efter symtomet med molvärk på vänster sidan så tog jag test som visade svagt positivt. BIM-4. Varje dag har strecket blivit starkare och symtomen kvarstår. Vänster bröstvårta mörknade, medans höger fortfarande var ganska ljus så det var lite konstigt haha. Men trots att jag kände det på mig så trodde jag inte ögonen när jag såg strecket och har nojjat varje dag att det inte ska hålla. Nu känner jag stickningar på samma plats, men hoppas att det är normalt.