Inlägg från: vegaveravegavera |Visa alla inlägg
  • vegaveravegavera

BIM Februari 2020

hej alla! vet inte vilken tråd jag ska vara med i, denna eller mars-tråden då min bim är 29/2 så det skulle lika gärna kunna bli 1/3. jaja. ska ha ÄL här nu då. är bara på mitt andra försök så är inte så ruttad, har aldrig haft äl-stickor och har just fått lära mig om äl-sekret(!!!) jag tror inte jag har något sånt? inte märkbart i alla fall. har knappt några flytningar alls... är det något jag borde vara orolig för? kan inte alla berätta om sina äl-sekret! hur mycket har ni? hur länge? ligger det i trosan eller stoppar ni upp fingrarna och gräver efter det? jag gräver varje dag nu och får inte tag i någonting:(

• vegaveravegavera

Hej igen! Har bestämt att det är denna tråd jag ska skriva i nu för bim är ändå 29/2, inte 1/3. Nu är ÄL över tror jag om den ens hände. Har inte haft något kroppsligt tecken på ÄL alls så litar helt på mina regelbundna cyklar. Går det så går det... bara å vänta nu då... vill helst inte testa alls utan bara se om mensen kommer eller inte. Nästa jävla lördag!!! Aldrig varit med om något som känns längre bort

• vegaveravegavera
    Clara87 skrev 2020-02-19 15:35:20 följande:

Jag har nog också BIM då pga tidigare ägglossning än väntat. Ska vi försöka hålla oss från att testa? Svårt... är så otålig.

Jag ska nog försöka i alla fall! Om jag ska testa så ska det inte vara fören måndag, men jag är också bortrest söndag-fredag och det vore läskigt att få positivt utan min kille nära! Så jag ska nog försöka hålla mig till jag kommer hem. Alltså fredag den 28e och då kan jag ju lika gärna chilla 1 dag och se om mensen kommer.... men säg till om du testar!!! Kommer hålla koll på tråden :)
  • vegaveravegavera

BIM igår, ingen mens ännu men absolut mensvärk så den kommer väl vilken sekund som helst. Har inte testat och vill inte testa... Kanske om mensen inte kommit imorgon heller? För det kommer den ha gjort.
    Vad tråkigt det är att försöka bli med barn!!!!! Tredje försöket då?? Tror på det! En december-baby, liten skytte precis som jag, det blir bra..

Grattis alla som plussat<33

Svar på tråden BIM Februari 2020