Inlägg från: Alanbanks2020 |Visa alla inlägg
  • Alanbanks2020

BIM Februari 2020

Hej allihopa! Har läst igenom tråden nu, grattis till er som plussat och håller tummarna för resten.

Jag och min man är 30, inga barn sen innan och har försökt sedan i oktober. Tog ÄL-test första gången vid ÄL förra veckan och den var några dagar senare än vad Flo-appen trodde. Hoppas det tar sig denna gång. Har varit besvikelse senaste gångerna, men ändå glad att jag har ägglossning, började tro att det var något del med ÄL. Köpt på mig massa olika tester efter att ha läst tråden, håller tummarna även om jag inte riktigt vågar hoppas.

BIM 28/2

• Alanbanks2020
    Langdskidor skrev 2020-02-17 20:44:36 följande:

Hoppas att du får ett efterlängtat plus <3

Tack ??
    Alanbanks2020 skrev 2020-02-17 20:46:47 följande:

Tack ??

Det ska vara ett hjärta :)
  • Alanbanks2020
    Langdskidor skrev 2020-02-17 20:44:36 följande:

Hoppas att du får ett efterlängtat plus <3

Tack ??
    Alanbanks2020 skrev 2020-02-17 20:46:47 följande:

Tack ??

Det ska vara ett hjärta :)
  • Alanbanks2020

GRATTIS! Kul att se er som plussat, det ger mig hopp ???? är på ÄL+6 och har haft en dålig natt efter att ha blivit illamående igår kväll och fortsatt nu också. Har aldrig såna problem annars, obehag snarare än ont i magen. Kunnat jobba idag. Hoppet väcks ju, men får avvakta några dagar med att testa. Har beställt testa tidigt som jag tänkte prova på söndag ???? Man blir verkligen skengravid, blev det första försöket framförallt, kände inte igen mig själv...

Håller tummarna för er alla!

• Alanbanks2020
    Alanbanks2020 skrev 2020-02-17 20:36:21 följande:

Hej allihopa! Har läst igenom tråden nu, grattis till er som plussat och håller tummarna för resten.

Jag och min man är 30, inga barn sen innan och har försökt sedan i oktober. Tog ÄL-test första gången vid ÄL förra veckan och den var några dagar senare än vad Flo-appen trodde. Hoppas det tar sig denna gång. Har varit besvikelse senaste gångerna, men ändå glad att jag har ägglossning, började tro att det var något del med ÄL. Köpt på mig massa olika tester efter att ha läst tråden, håller tummarna även om jag inte riktigt vågar hoppas.

BIM 28/2

Det blev inget för mig i februari, så jag hoppar in i BIM mars gruppen :)
Svar på tråden BIM Februari 2020