BIM Februari 2020
Jag har precis gjort ett test.. ett test som man kan ta fyra dagar tidigare jag tror jag ska ha min mens i morgon eller på lördag
Jag fick ett streck men det är super svagt oroar mig för att det är ett spök streck så vågar inte hoppas på för mycket men tycker att det är lite ljusrosa. Det gick inte o ta så bra bild det syns mycket mer live men lägger upp en bild.
Under mina två tidigare graviditeter (som nu är två tjejer på 3 och 5 år) så tyckte jag att symtomen var som bortblåsta på morgnarna. Alltså i början av graviditeterna. Jag kommer ihåg att molvärken alltid kom när man varvade ner och la sig på soffan på kvällen :)
Än är inte hoppet ute Gnusmas! Kan du ha haft äl lite senare denna månad?
Var hos gyn idag och gjorde cellprov, han skrapade rejält och sa att jag nog kommer blöda i två dagar, haha han fick tom hålla tryck mot tappen för att det blödde så mkt. hur ska jag då veta om jag får mens! Han gjorde även ultraljud och sa att det ser ut som att det är dags för mens snart! (Jag sa inget om att jag försöker bli gravid). Tydligen har min ena äggstock kanske börjat ge upp då den va pytteliten, men det gör inget sa han för den andra var jättestor!
Har bara ett test kvar nu.. tror det kommer bli ett lunchtest haha! Ser jag något på det så kanske jag köper något att testa med imorgon, vet inte vad för test man ska köpa bara.. köper annars oftast testlagret på nätet men det kan man ju inte vänta på nu!!
Testet imorse gjorde mig hoppfull ändå, alltså jag SER ju att det ÄR något där!!! Tycker min man är dum som inte tittar tillräckligt noga haha