BIM Februari 2020
Spökstreck va? Om man ens ser något, haha. Kanske bara min hjärna som spelar mig ett spratt om att det ens finns någonting där.
Spökstreck va? Om man ens ser något, haha. Kanske bara min hjärna som spelar mig ett spratt om att det ens finns någonting där.
Äl+11 idag, BIM-3
Har varit helt lugnt i kroppen hela morgonen. Men nu fick jag molvärk så in i Norden.
I går var det likadant, men istället för molvärk var det som små blixtar i livmodern.
Är det mens eller bebis...det får vi se om några dagar :D
Jag tror det är kört. Kom lite ljusrött på pappret när jag hade kissat för några timmar sen. Har trosskydd nu men kommer inget. Däremot var det ljusrött på pappret igen när jag kissade nyss. Så mensen är nog på igång.
Blöder jag inte mer under natten så testar jag imorgon bitti så jag får svart på vitt att det är kört. Annars kommer jag nog inte kunna släppa det.
Men jag har jättemycket molvärk nu, så jag tror mer på mens än graviditet. Trist, men ändå skönt att systemet verkar funka. Har ju inte haft någon blödning efter pillerstoppet för fyra veckor sedan.
Jag tror du skulle köpt digitalt. De där sträcken kan man bli galen på :D
Men prova imorgon bitti igen så får vi se vad som har hänt. Håller tummarna för dig :)
Ja detta är ett vanligt rfsu.
Det här med ditt cb test idag.. de är väl inte lika känsliga för hcg? Ditt andra test ser positivt ut så jag tror nog att din tur är kommen <3
Alltså det är så märkligt .. Enligt äl-test ska ägglossning ha varit för 9 dagar sedan. Men nu verkar det som att jag ska ha mens ? Känns det inte väldigt tidigt i så fall ? Och det är väl ändå för sent för nidblödning ?
Nej men alltså du ÄR gravid, är helt säker från ditt tidigare test :) jag fick svagt på rfsu på äl+8 och tydligt plus på cb på äl+9 - tror det kommer visa tydligare för dig imorgon!! Följer med spänning och håller tummarna.
Jag gjorde 2 nya test nu o dom är negativa.. alltså så besviken jag körde samma test som i går iloyds men man kan inte ens se en skugga till streck i dag
Grattis till alla som fått plus!
Blåbär: Vad skumt.. och det var med samma test? Avvakta tills imorgon och prova igen, än är det inte kört tror jag!
Gnusmas: Blir det test idag? :) Intressant det där med kisset efter morgonurinen. Jag upplevde samma mina tidigare plus.
Kan någon bara väcka mig på söndag så att jag kan få ett svar? Jag oooorkar inte vänta mer, haha.
Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..
Jag vet inte om jag kanske höll stickan förlänger i koppen i går så det har blivit fel pga det.
Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..