• Majja92

BIM Februari 2020

Bestämde mig för att testa imorse igen då jag har vissa symptom som jag känner igen ifrån tidigare graviditeter samt att jag bara har en känsla. ÄL 7-8 nånting idag så egentligen på tok för tidigt för att testa. Men svårt att låta bli när man tycker att man känner något i kroppen. Jag tycker mig se ett svagt streck som kom upp på en gång. Vet dock inte om det ens går att se här på FL då det är väldigt svagt, men vi testar :) Tolkar inte in någonting i detta test men ska bli spännande att se om det utvecklas till något!

Hur går det för er andra som skulle testa idag?

• Majja92
    Gnusmas skrev 2020-02-20 08:58:34 följande:

Hej! Jag vaknade upp med ännu fler pms-finnar idag, dock hade ömheten i brösten nästan försvunnit. Testet tycker JAG visade ett svagt svagt streck, typ som majjas ovan, mitt var kanske snäppet svagare till och med. Min man såg absolut inget streck.

Det är inte över förens mensen är här <3 Jag fortsätter hålla tummarna för dig (och mig!)

Har du många tester kvar?
  • Majja92

[quote=80237399]Åh det är så svårt att se här. Jag har svårt att se något men som du säger är det jättetidigt fortfarande. Är det ett testa tidigt och känsligt? Eller hur mycket HCG mäter testet? Om du redan ser en antydan till något så kanske du ser något mer tydligt om 2 dagar! :D[/quote]

Det är en sån som mäter ifrån 10 :) Men ja det är väldigt tidigt än, vi får se hur dom närmsta dagarna utspelar sig. Känner mig verkligen gravid så vi får hoppas helt enkelt! :D

• Majja92
    Gnusmas skrev 2020-02-20 11:36:27 följande:

Lunchtestet, 3 timmar efter morgontestet. Så svårt att få det jag ser på bild. Irl är strecket mer tydligt och rosa. Mycket starkare än morgontestet som bara gav en antydan till streck. Jag tror jag är gravid!

Men de där!! Det ser väldigt lovande ut :D
  • Majja92
    zetterlund00 skrev 2020-02-20 13:57:19 följande:

Vad tror ni? :D

Positivt!! Är detta samma eller har du tagit ett till? :D heja heja kroppen!

Jag har tagit två tester idag haha
  • Majja92

Hm för mig blev det samma resultat som igår. Kanske aningen svagare.. Ska göra som ni andra och testa med ett senare urin.

• Majja92
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:38:48 följande:

Tack! Haha vad bra! Jag som tyckte det va himla svagt på bilderna.. min man tog till sig det redan igårkväll. Han anklagade mig hela dagen för att "tro" att jag är gravid trots negativa test. Men igår när han tog på mina bröst sa han shit! Du ÄR gravid! Jag fatta nada.. tycker mina bröst är som vanligt.. test funkar tydligen inte för honom haha

Stooooort grattis!!! :D
  • Majja92

Precis som ovan så har hopplösheten infunnit sig.. Testade imorse och det var helt blankt. Jag blev så besviken och arg att jag skrek rätt ut och grät i några minuter. Detta har pågått sååå länge nu och jag är bara så himla himla trött på att hela tiden hoppas och sen bli besviken. Jag blir ARG! Jag tycker det känns så jävla orättvist och jag blir så trött på min kropp som inte verkar vilja samarbeta. Idag blir det ett ett glasvin.. Kanske två.

Ber om ursäkt för bitterheten men usch, så fruktansvärt jobbigt detta är :((((((

• Majja92

Jag tror det vilar en spökstreck förbannelse över mig.. Detta fick jag idag på äl+10, ser ut som dom jag tog på äl+8 ungefär. Undrar om jag fått en dålig uppsättning babyplan? Urghhhh ovissheten är VÄRST!

• Majja92
    Maxima009 skrev 2020-02-23 10:32:08 följande:

Jag ser definitivt något, det kanske blir starkare ju närmre bim du kommer :)

Jag har hört att hcg ökar varannan dag. Tog du förra igår?

Jag tog i förrgår och då såg det ungefär likadant ut, sen tog jag igår och då var det heeelt blankt. Kan tillägga att jag tog två igår och båda var blanka. Och så tog jag detta imorse :/ Är det vanligt med spök på babyplan? Har aldrig använt dom innan.
  • Majja92
    eifos89 skrev 2020-02-23 10:47:33 följande:

Spökstreck igen? Blir galen.. dök upp efter kanske 5 minuter. Så efter giltighetstiden igen.. blä.

Positivt :D
  • Majja92
    eifos89 skrev 2020-02-23 11:14:57 följande:

Åh hoppas!

Jag tror på ditt också! :)

Helt säker på att det är plus! Exakt sådär såg mitt ut förra gången jag var gravid!

Tack för omtanken <3
  • Majja92

Nä, nu får jag nog ge upp. ÄL +11 idag, bara till att invänta mensen då. Fan också.

Hoppas mars blir vår månad <3

Svar på tråden BIM Februari 2020