BIM Februari 2020
Inte direkt, men tror jag är lite för dålig på att göra det till en vana så blir sporadiskt eller i kortare perioder :p
Inte direkt, men tror jag är lite för dålig på att göra det till en vana så blir sporadiskt eller i kortare perioder :p
Alltså det är så märkligt .. Enligt äl-test ska ägglossning ha varit för 9 dagar sedan. Men nu verkar det som att jag ska ha mens ? Känns det inte väldigt tidigt i så fall ? Och det är väl ändå för sent för nidblödning ?
Är ca 3-4 dagar från BIM och tog ett test precis som var negativt :( väntat, men när man väl ska ta testet byggs förväntningarna på ett plus upp...
Hur långt har du kvar till BIM?
Hej. Hade BIM i lördags (22/2), men den dök ej upp då, igår kom först en ljusrosa flytning följd av otroligt liten blödning, gårkvällen fortsatte utan blödning, samma under natten till idag, och idag har en liten röd/brun-blödning infunnit sig. Förra månaden kom mensen som vanligt och blödde rikligt mycket därav jag inte förstår min kropp just nu.. Tagit två test, ett BIM-1 & ett idag då BIM+2 men visar negativt... Så vet inte om jag kan räkna detta som att mensen har kommit eller vad jag ska göra.. Känns jobbigt med ovisshet..
Så roligt att se alla positiva graviditetstest! GRATTIS allihopa som plussat! :D
Har alla ni som plussat haft symptom innan BIM? Har känt av mina äggstockar lite efter ägglossningen och sen högg det till neråt mot underlivet en gång, men det var några dagar efter ägglossningen. Min förra graviditet som slutade i tidigt missfall, där hade jag ont i brösten innan BIM. Nu känner jag verkligen ingenting :(
Jag tror att jag precis plussade! Cykeldag 35 och gravtest nr 6 den cykeln! :D
Den körde vi förra helgen, att vi har vita veckor nu inför resan (min man har dragit ner på alkoholen i barngörarsyfte). Blir svårt att åberopa det igen, utan någon vidare förklaring. Då kommer de att räkna ut anledningen själva. Måste ha något som tar bort misstankarna.. möjligen skulle jag kunna säga att jag mår så bra nu med mindre socker OCH utan alkohol att jag vill fortsätta så. Men vete sjutton. :D
Tack! :D hur har det gått för dig? Din BIM är väl nu?
Hej, har följt tråden länge nu och i veckan va de äntligen dags för mig att plussa! Tog ett test tisdags som va svagt men ändå syntes, tog ett nytt igår (de på bilden) som är starkare! Men, igår började jag blöda lite :( inga jättemängder men är ändå orolig, hade även som mensvärk i ryggen.. vet att man inte kan göra nåt såhär tidigt men undrar om någon haft samma och det gått bra? Mitt enda symptom är att jag är väldigt lättirriterad...
Åh tack för svar! Det är inga klumpar alls utan mest vattnigt, kommer lite i trosskydd och när jag torkar mig. Har du också blödit i början av graviditeten? Ska försöka inte oroa mig tills de är dags att kolla om det är nån där inne om 2v :)
Håller tummarna för dig ändå :) jag hade inte några symptom förutom att jag varit ovanligt trött den här veckan, så trodde inte att det hade tagit men det hade det gjort trots allt :)
Vet inte exakt när bim blev den här cykeln, tror ägglossningen blev 3-4 dagar senare än beräknat så plussade nog någonstans kring bim +/-1 dag :)
Tog en vanlig sticka i torsdags em som visade en hyfsat tydlig linje, testade på nytt på fredagsmorgonen med ett digitalt test som visar veckor och en till sticka. Negativt på stickan och 1-2 veckor på det digitala. Jag skulle därför inte ge upp hoppet än om jag var du :)
Vet inte exakt när bim blev den här cykeln, tror ägglossningen blev 3-4 dagar senare än beräknat så plussade nog någonstans kring bim +/-1 dag :)
Tog en vanlig sticka i torsdags em som visade en hyfsat tydlig linje, testade på nytt på fredagsmorgonen med ett digitalt test som visar veckor och en till sticka. Negativt på stickan och 1-2 veckor på det digitala. Jag skulle därför inte ge upp hoppet än om jag var du :)