BIM Februari 2020
Vet inte, ska känna av från samma alltså 25 ml. Jag plussade med CB digital på äl+9 :)
Vet inte, ska känna av från samma alltså 25 ml. Jag plussade med CB digital på äl+9 :)
Inte minsta lilla aning till plus idag med morgonurin.
Åh grattis igen! Vad skönt att få utslag på det digitala. Ska du överraska mannen på alla hjärtans dag?
Här var testet tokblankt, blir så besviken..
Det är verkligen på riktigt nu :D Så glad!!
Grattis! Visst skapade du någon privat fb grupp? :)
Hej!
En till här som hoppas på plus, ägglossning för 7 dagar sen och BIM om 9 dagar. Sist jag var gravid blev det negativt BIM -3 men positivt dagen efter så jag tror att jag ska försöka vänta lite med att testa. Men det är ju så svårt att låta bli också... Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen om jag plussar
Om det är ngn som plussar i dagarna och vill vara med i en bf-grupp på Facebook så skriv till mig :)
Jag har gjort en hemlig Facebookgrupp för oss med bf i oktober, den går inte att hitta för utomstående och ingen kan se att man är med. Skicka meddelande till mig här på familjeliv om du vill vara med! :)
Jag trodde att mensen skulle komma runt den 4/2. Jag har helt ärligt inte haft stenkoll men det borde varit dagarna däromkring. Efter någon dag gjorde jag gravtest som var negativt och ytterligare några dagar senare ännu ett negativt test. När du mensen varit en vecka sen gjorde jag tredje testet idag. Jag tror att det är positivt och jag tror därför att jag haft en senare ägglossning än vanligt.
Detta var inte alls planerat, vi har redan två barn sedan tidigare och ville vänta med det tredje om vi ens skulle skaffa ett till. Vi är glada men jag var inte alls inställd på detta. Jag plockade ut kopparspiralen i höstas för att jag plötsligt fick mycket migränanfall så jag ville se om det verkade hänga ihop. Har alltså inte haft preventivmedel sedan dess. Kommer ta ett nytt test om några dagar för att få ett lite tydligare svar...
Mest overkliga morgon i hela mitt liv. Trots testet igår så vågade jag inte tro att det var sant..
Borde vara BIM -2. Ser ju två streck, men är det spök eller riktigt?
Har köpt rfsu testa tidigt, någon med erfarenhet av detta test? :)
Idag har jag plussat 1 dag innan bim med vanligt billigt två strecktest samt med ett cb early. Jag vill gärna vara med i Facebookgruppen!
Grattis till alla nya plus <3 Om någon vill vara med i en hemlig dold lite mindre Facebookgrupp för oss med bf i oktober så skicka privat meddelande till mig här på Familjeliv (skicka den mejladress som är kopplad till din Facebook så kommer inbjudan på mejl) :)
jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt..
Testade imorse- negativt, lunch- negativt, nu- världens starkaste spökstreck. Jag har fått spökstreck tidigare och blivit lurad så kommer inte tolka ngt i detta nu. Men jag SER det! Men hade jag tex visat min man så hade han inte sett det och sagt att det sitter i mitt huvud haha! Men detta fick upp hoppet iaf! Blir ett nytt test om 4 h!
Jag har haft en hel del värk, mest i rygg, men idag helt borta. Har också känt som du skrover blixtar i livmodern, men det gjorde jag förr måanden också och då var jag inte gravid. Hoppas!!! Har du testat något?
Jag köpte ett dubbelpack med clear blue idag, de vanliga som visar +. Vågade inte köpa digital, ville inte riskera att få ett inte gravid haha.. använde det ena i eftermiddag efter att ha hållt mig över 4 timmar. alltså det blev så svagt att om jag inte hade fått svaga streck på de tidigare testerna idag så hade jag tolkat det som negativt. Har ju testat med dessa clear blue tidigare och då ser man ju ibland linjen som ska färgas som en grå skugga i bakgrunden och mkt mer än så var det inte nu.. kanske liiite mer men absolut inget blått streck. Hur som.. BIM idag och ingen mens i sikte, blödde inte så mkt efter cellprovet, så hade mensen kommit nu skulle jag märkt det.
Ska använda det andra testet imorgon bitti, vilka fler ska testa då?
Såhär ser det ut nu långt efter.