BIM Februari 2020
Så kom PMS-finnarna.. BIM på torsdag. Mensvärk, humör, finnar, allt på samma dag. Vet inte vad jag ska tro om detta..
Så kom PMS-finnarna.. BIM på torsdag. Mensvärk, humör, finnar, allt på samma dag. Vet inte vad jag ska tro om detta..
Det kan betyda mens eller gravid :D
Helt hopplöst att leta efter symptom eftersom det är likadant. Men ändå försöker man tyda sönder allt man känner. Jag är precis likadan :D
Det är olika.
När jag blev gravid i januari 2018 så fick jag pos äl test dag 14 i cykeln.
Plussade sen 16 dagar efter pos äl test.
Förra cykeln va det pos äl test på dag 21 och nu den här cykeln på dag 25.
Förra cykeln fick jag mens 11 dagar efter pos äl test.
Så mina cykler är litw hipp som happ verkar det som. Hoppas det tar sig nu så jag slipper krångla fler månader med tester hit och dit.
Negativt test imorse, äl+10, känner äve att mensen är påväg, typiskt :P
Hoppas nästa månad <3 !
Beräknad mens om ungefär två till tre dagar, testat med testa tidigt och clearblue early, känner mensdags snart tyvärr :/
Det är det värsta när man börjar inbilla sig. Jag har gjort exakt samma sak vilket slutade med att jag testade mig varenda dag tills mensen kom. Inte ens då ville jag helt förstå att jag inte var gravid.
Därför jag är lite rädd att testa tidigt, för jag kommer ändå inte tro på det :D
Är på äl +8 idag och ska kolla i min app vilken dag jag testade mig den månaden jag var gravid. Har även beställt hem test som kommer på onsdag. Så tidigast möjligheten till test blir på torsdag :) Då är jag på äl +11, kanske får jag svar då.
jag är på ÄL 9-10 idag (osäker på exakt vilken dag jag hade ÄL), och jag har köpt ett testa-tidigt test där det står att man kan testa upp till 6 dagar innan bim. jag tänkte ta testet på onsdag då jag är på ÄL 11-12, är det för tidigt tror ni? tänker om det är dumt att testa så tidigt..
Här blir jag knäpp
Äl + 4/5
Bröstvårtorna är sjukt ömma, brukar ALDRIG ha ömma bröstvårtor. Ömma bröst - ja men bröstvårtorna svider typ av beröring just nu.
Varför gör kroppen såhär??
Lika jobbigt varje gång man testar. Neg i förrgår, pos igår, neg idag på cb early. Känns hopplöst men håller tummarna för nästa månad och försök 3.
Äter ni tillskott?
Men fick du positivt igår? Vad va de för test? Du borde ju vara gravid då? När ska du testa igen?