• Anonym (Ts)

Han är grov men jag får ändå muspruttar

Har tidigare trott/läst att om killen är liten ELLER om tjejen är stor så kan det hända att man som tjej kan få muspruttar. Nu hamnade jag i säng med en STOR man men när han tog mig bakifrån så lät jag ändå lite då och då. Det var så himla pinsamt!!! Han skrattade lite och jag instämde men egentligen mådde jag/mår piss. Någon annan som varit med om detta?? Jag mår jättedåligt!!! är jag slapp?

• Svar på tråden Han är grov men jag får ändå muspruttar
  • Anonym (Knas)

Öhh muspruttar har inget att göra med om man är slapp eller lite kuk. Han lyckas helt enkelt trycka in luft i dig när han drar ur den för att sen trycka in den igen. Sluta må dåligt över en sån sak som händer alla! Skyll på honom vettja ;)

• Anonym (Ts)
    Anonym (Knas) skrev 2020-01-24 22:01:47 följande:

Öhh muspruttar har inget att göra med om man är slapp eller lite kuk. Han lyckas helt enkelt trycka in luft i dig när han drar ur den för att sen trycka in den igen. Sluta må dåligt över en sån sak som händer alla! Skyll på honom vettja ;)

Men jag tänker att det uppstår luft för att det är glapp! Alltså om han tränger in och jag är vidare än hans penis liksom.

Förstår du hur jag tänker?? Snälla kalla mig inte knasig
  • Anonym (Knas)
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-24 22:04:02 följande:

Men jag tänker att det uppstår luft för att det är glapp! Alltså om han tränger in och jag är vidare än hans penis liksom.

Förstår du hur jag tänker?? Snälla kalla mig inte knasig

Du är inte knasig men verkar ung och oerfaren. Du har fel helt enkelt. Muspruttar händer alla och är helt normalt.
  • Anonym (.)

Känns som muspruttar uppstår vid vissa vinklar och ställningar, tror inte det har så mycket med storlek o slapphet faktiskt.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (.) skrev 2020-01-24 22:48:42 följande:

Känns som muspruttar uppstår vid vissa vinklar och ställningar, tror inte det har så mycket med storlek o slapphet faktiskt.

Säkert? Jag har aldrig varit med om en musprutt med en tjej. Men jag har en relativt smal kuk på 12 cm i omkrets.
  • Anonym (V)

Det blir så ibland oavsett hur tight du är. Var med en som till och med tyckte det gjorde ont på snoppen så trångt det var ibland och ja, det kunde åndå komma in luft i vissa positioner.

• Anonym (Ts)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-01-24 22:56:28 följande:

Säkert? Jag har aldrig varit med om en musprutt med en tjej. Men jag har en relativt smal kuk på 12 cm i omkrets.

Då måste ju jag vara slapp för din omkrets är väl typ mer än snittet vad jag kan googla mig till. Usch jag mår piss verkligen!!!! Jag är 19 år. Lär ju bli värre om jag får barn
  • Anonym (Tulfyväjpjp)

Skärp dig för fan

• Anonym (No)

Muspruttar har 0% att göra med slapphet eller kukstorlek. Tror du luften kommer in medan kuken redan är inne liksom? Istället för före och efter när hålet är öppet mot luften? Muspruttar kan du få bara av att vända dig/röra dig medan du byter ställning då luft helt enkelt åker in. Samt så fastnar luften som kommit in om killen tränger in och då kan luften låta ännu lättare av att det blir tight och den måste tryckas runt.

Jag kan t.ex. inte köra doggy för då är det nästan garanterat att luft åker in där.

• Anonym (H)

Tror du på riktigt att din fitta inte omsluter kuken riktigt så det bildas ett hål bredvid som suger in luft? What? Det är ju han som trycker in luften i dig, oavsett hur slapp eller tight du är. Har absolut ingenting med det att göra.

Svar på tråden Han är grov men jag får ändå muspruttar