• Anonym (Ts)

Han är grov men jag får ändå muspruttar

Har tidigare trott/läst att om killen är liten ELLER om tjejen är stor så kan det hända att man som tjej kan få muspruttar. Nu hamnade jag i säng med en STOR man men när han tog mig bakifrån så lät jag ändå lite då och då. Det var så himla pinsamt!!! Han skrattade lite och jag instämde men egentligen mådde jag/mår piss. Någon annan som varit med om detta?? Jag mår jättedåligt!!! är jag slapp?

• Svar på tråden Han är grov men jag får ändå muspruttar
  • Anonym (-)

händer mig också och min sambo är stor och jag är ganska trång, helt enkelt att det kommer in luft. :)

• Anonym (Tjej30)

Jag hade samma oro som dig ts när jag bodde med mitt ex. Muspruttar lite då och då, och dessutom kändes det nästan ingenting för mig när vi hade sex. Han var av modell större så det var verkligen jättedeppigt, jag tappade självförtroendet totalt.

Sen separerade vi, jag började dejta en ny man, modell rätt liten. Första gången fick jag panik, tänkte att det här kommer bli som att han har sex med en ica-kasse. Men vilken chock jag fick när det blev mitt livs skönaste sex. Och idag kan jag säga att vi har fantastiskt skönt sex varje gång och det har ALDRIG kommit nån musprutt.

Så nej, det har nog inte med storlek/slapphet att göra :)

• Anonym (Tjej30)

Jag hade samma oro som dig ts när jag bodde med mitt ex. Muspruttar lite då och då, och dessutom kändes det nästan ingenting för mig när vi hade sex. Han var av modell större så det var verkligen jättedeppigt, jag tappade självförtroendet totalt.

Sen separerade vi, jag började dejta en ny man, modell rätt liten. Första gången fick jag panik, tänkte att det här kommer bli som att han har sex med en ica-kasse. Men vilken chock jag fick när det blev mitt livs skönaste sex. Och idag kan jag säga att vi har fantastiskt skönt sex varje gång och det har ALDRIG kommit nån musprutt.

• Anonym (Tjej30)

• Anonym (Ts)
    Anonym (Tjej30) skrev 2020-01-25 07:55:23 följande:

Nu blir jag förvirrad. Har mina muspruttar med hans grovlek att göra menar du? Att han är FÖR grov?
  • Anonym (Tjej30)

Jag menar att det nog snarare inte har någon betydelse alls. Det är nog ställningar och annat som påverkar. Så jag tycker du ska slappna av och ignorera ljudet som blir, skratta bort det helt enkelt. Sex ska vara kul :)

• Anonym (Prutt)

Nej det har nog inte att göra med storlek.

Men å andra sidan så händer det alla. Inget att fundera över :)

Kanske lite omogen kille som skrattar åt det.

Små pojkar brukar ha väldigt roligt åt vanliga pruttar också.

• Anonym (mmm)
    Anonym (Ts) skrev 2020-01-24 22:04:02 följande:
    Men jag tänker att det uppstår luft för att det är glapp! Alltså om han tränger in och jag är vidare än hans penis liksom.

Förstår du hur jag tänker?? Snälla kalla mig inte knasig
    nej det blir så för alla, oavsett. 
  • Anonym (jösses)

Inget m slapphet att göra. Det blir så bakifrån, han drar ur, det kommer in luft, han kommer in igen å sen ur så blir det ju så.

• Anonym (Girth)

Jag vill nog påstå att en grov kuk innebär större sannolikhet för muspruttar. Min är 17 cm i omkrets och efter en stunds penetrering så brukar fittan (och analen vid analsex) bli riktigt öppnad, och om jag då drar ut är det större risk för att luft kommer in. En tunnare kuk töjer inte ut lika mycket helt enkelt. När jag sen trycker in den igen (oavsett i vilket hål) trycks luften ut och muntra ljud uppstår. Speciellt om jag tar min sambo bakifrån. Men herregud, det händer alla ibland o h är verkligen inget att oroa sig för!

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Girth) skrev 2020-01-25 17:18:52 följande:

Jag vill nog påstå att en grov kuk innebär större sannolikhet för muspruttar. Min är 17 cm i omkrets och efter en stunds penetrering så brukar fittan (och analen vid analsex) bli riktigt öppnad, och om jag då drar ut är det större risk för att luft kommer in. En tunnare kuk töjer inte ut lika mycket helt enkelt. När jag sen trycker in den igen (oavsett i vilket hål) trycks luften ut och muntra ljud uppstår. Speciellt om jag tar min sambo bakifrån. Men herregud, det händer alla ibland o h är verkligen inget att oroa sig för!

Det har aldrig hänt mig som har en kuk på 12 cm i omkrets. Det verkar logiskt att mycket mera luft kommer in hålrummet och att fitta blir mer öppen när han drar ur den grova kuken. Nåt jag märkt i porr filmer också.
  • Anonym (Isa)

Du behöver inte oroa dig.

Min man är väldigt väl tilltagen omkretsmässigt och jag musbrakar något enormt när vi kör bakifrån.

Både jag och han blev lite brydda i början och kom även av oss lite under akterna. Det har absolut inget att göra med att du skulle vara slapp.

För våran del brakar och sprakar det som mest innan jag har värmts upp och blivit lite uttöjd.

• 21UppeVidFem

Varför må dåligt över det? Ljud är riktigt sexigt under sex. Ju fler sinnen som främjas desto bättre.

• lazlo09

Jag är ganska grov och mitt ex var makalöst trång, så pass att hon ofta fick lite ont. Och ja, speciellt bakifrån gav många muspruttar, vilket inte bekymrar mig det minsta.

Nuvarande är normaltrång, trängre än dom flesta svenska tjejer, men blir nästan aldrig muspruttar.

• Be Ja
    21UppeVidFem skrev 2020-01-29 00:11:21 följande:

Varför må dåligt över det? Ljud är riktigt sexigt under sex. Ju fler sinnen som främjas desto bättre.

...jo precis så ska det vara. Varför noija sig över alla ljud som kommer eller uppstår vid sex...ljuden är ju en del av sexet, visssa tillfredsställs mera andra mindre...så är det bara. 
  • Anonym (Susanne)
    Be Ja skrev 2024-11-17 18:29:01 följande:
    ...jo precis så ska det vara. Varför noija sig över alla ljud som kommer eller uppstår vid sex...ljuden är ju en del av sexet, visssa tillfredsställs mera andra mindre...så är det bara. 
    Kanske för att det låter som pruttar och det är ju inte så fräscht när man har sex.
  • ResanTillMelonia

Låter (hehe!) som du är slapp.

jag är trång, säger de, och har aldrig fått muspruttar. Har inte sex med grovrustade män. Men en normal kuk orsakar ett vakuum i min snippa, så att någon skulle kunna dra in luft kan inte hända.

har du testat knipkulor? En del tjejer säger att de ramlar ut. Jag får nästan inte in dem. Då fattar man hur stor skillnad det är även mellan olika tjejers könsorgan.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Han är grov men jag får ändå muspruttar