BIM mars 2020
Hoppar in här! fick en blödning idag så mensen är på G! nya tag nu. Det blir vårar 6 försök nu! känns tungt men försöker vara positiv! :) bIM 4/3
Hoppar in här! fick en blödning idag så mensen är på G! nya tag nu. Det blir vårar 6 försök nu! känns tungt men försöker vara positiv! :) bIM 4/3
Håller med! Nu har jag mens så nu är det lugnt fram till äl ju :P det är liggandet runt äl och sen väntan :P
Får bara en dipp, försöker vara positiv men varje månad vid mensen blir man ju så ledsen :( när ska de ta sig?!:(
Hur går det för alla? :) Jag väntar in glad gubbe på mina äl-test. Tror det kommer imorrn eller på tisdag. Jag har försökt tänka på annat den senaste tiden. Jag testar bisolvon nu, får se om det ger något :)
Jag håller tummarna för oss alla! :D
Bisolvon låter intressant men är det bara om man har för tjockt sekret och hur vet man det? Jag har blivit gravid innan (för 4 år sen) så då borde det väl vara okej utan...?
Jag har börjat äta massa kosttillskott och extra mkt d-vitamin vilket ska boosta ägg-kvalitén har jag hört.
Försöker ha sex en gång om dagen kring ÄL men ibland blir det två och ibland ingen.
Meditation och avslappning låter superbra. Jag har lite stressigt liv så det försvårar säkert. Ska ta tag i det jag med :) Är på dag 3 i cykeln nu bara så hinner kanske stressa av innan det är dags.
Hade äl igår. Nu är det bara den här två veckors väntan.. äl+1 idag och jag letar redan symtom HAHAHHA men denna gången ska jag försöka vänta till bim.
Hade äl igår. Nu är det bara den här två veckors väntan.. äl+1 idag och jag letar redan symtom HAHAHHA men denna gången ska jag försöka vänta till bim.
Jag kör också bisolvonmetoden denna månad. Efter 4 misslyckade försök var jag tvungen å testa något nytt, även om jag har svårt och tro på sådana metoder.
Är på ÄL+4 tror jag idag och känner samma. Trodde först ÄL kom senare, men testerna visar negativt. Tror det är för tidigt för symtom igentligen. Ägget fäster tidigast efter 6 dagar har jag läst mig till.
precis! Så himla jobbigt att känna såhär! Hoppas verkligen att vi plussar snart!
känns dock som om det aldrig blir min tur :(