• me31

BIM mars 2020

Hoppar också in här. Försök 18 misslyckades också. Vi ger det antagligen bara ett försök till sen tar vi en paus på obestämd tid. Bim 6/3 denna gång. Försök 19. ????

BIM lista

1/3 Mammaresan

3/3 Louiseo, Noraaa

4/3 Amandakollb, Leah56, Clara87, Kickz

5/3 Hundochkatt

6/3 Spirea, me31

7/3 Kattattack

9/3 marshalll, Lilor

10/3 ESemlan84

11/3 Trollkvinna123

• me31

Tog ett test igår kväll. Negativt. Appen säger att jag har BIM den 6/3 men jag tror snarare på 4-5/3. Känner av äl väldigt tydligt. Känner hur allt hopp försvann igår fast att jag vet att det är tidigt men börjar kännas som mensvärk. Det verkar som att även försök 19 misslyckats. Vi är väldigt nära på att ge upp och lägga ner detta nu. Det gör så ont i mig att jag inte kan ge min dotter ett syskon. Hon som pratar om det varje dag. Detta krossar mitt hjärta fullständigt.

19 försök har varit helt outhärdligt.

• me31
    Louiseo skrev 2020-03-01 19:01:46 följande:

Grattis till er som plussat nu :) Är glad för er skull! 

Men måste ändå vara lite neggo ;) Min mens verkar smyga igång nu. Den är för en gångs skull tidig. Sällan den varit det sedan vi började försöka. Är på ca äl+10/11 idag och redan äl+8/9 märkte jag färgade flytningar. Skulle ha mens tidigast tisdag-onsdag. Redan i fredags smög det igång med färgade flytningar som nu blivit mörkare. Tänkte först att det kunde vara nidblödning men enligt det jag läst ska det vara en mer klar röd vätska och det har inte jag riktigt. 

Jag fick ett tidigt mf i december och då hade jag visserligen mens som vanligt men jag tror tyvärr inte det var vår tur denna gång heller. Det blir att ställa om till försök nr 11! 

För för er som undrar över Bisolvon så funkade alltså det inte på mig då :P Inte första månaden iaf. 

NÅGON MER SOM MÄRKT ATT DET REDAN ÄR KÖRT DENNA MÅNAD? 

Sjukt nog är jag inte helt nere denna gång trots att det var 10onde försöket. Jag tror mitt känsloliv blivit lite avtrubbat :/ 

Förstår fullständigt! Har också några dagar kvar till bim men är säker på att denna gången misslyckats också. Försök 19 här. Blev gravid på 11 försöket, men fick missfall och nu är detta försök 8. I och med missfallet så måste vi vänta ett år till efter det. Annars hade vi kunnat få en utredning men nu måste vi alltså vänta. Är så nära på att ge upp. Vi kanske tar en paus efter denna omgång..
  • me31
    Anonym (Uppgiven) skrev 2020-03-01 19:26:32 följande:

Egentligen VET jag inte att det är kört för BIM är inte förrän på fredag eller lördag. Men jag har ingen bra känsla alls. Har inte haft några som helst symtom och nu inne på nionde försöket (inte jättemycket, jag vet, men ändå) känns det så osannolikt att vi skulle lyckas. Jag är dessutom över 35 nu, tänker att det kan bli väldigt svårt. Nu inväntar jag mest fertilitetsutredning i maj.

Förstår dig fullständigt! Inväntar också mensen. Enligt app ska den komma på fredag men jag tror mer onsdag eller torsdag. Är snart 37. Detta är försök 19. Vi har en dotter på 3 men nr två verkar inte vilja. Är så uppgiven. Blev gravid på försök 11 men fick missfall och nu är det 8 försöket sedan missfallet. Vi funderar på att ta en paus efter denna omgång. 19 månader har varit så tärande på det mesta. Tog ett tidigt test i lördags men det visade inget och det känns som om mensen är på väg. Tänkte ta ett test imorgon.
Svar på tråden BIM mars 2020