• Tjoo91

BIM mars 2020

Hoppar oxå in här! :) Vi är på vårat 7:e försök. Har BIM den 5/3.

BIM lista

1/3 Mammaresan

3/3 Louiseo, Noraaa

4/3 Amandakollb, Leah56, Clara87, Kickz

5/3 Hundochkatt, Tjoo91

6/3 Spirea, me31

7/3 Kattattack

9/3 marshalll, Lilor, MW90

10/3 ESemlan84

11/3 Trollkvinna123

13/3 Melanes

• Tjoo91

Fick en glad gubbe på ÄL testet idag. Vi har myst på både igår och idag. Provar oxå med Bisolvon denna månaden så får vi se om det fungerar :)

• Tjoo91
    Louiseo skrev 2020-02-20 21:40:37 följande:

Jag fick glad gubbe på äl-test igår så äl+1 idag. Denna månad testar jag bisolvon, är det fler som gör det denna månad? Har alltså slutat äta det nu eftersom jag hade äl igår. Jag testar också progesteron-kräm. Fick det rekommenderat av en näringsterapeut när jag sökte hjälp för min dåliga hy. Progesteron-kräm ska tydligen vara bra när man försöker bli gravid (mitt progesteron låg dessutom lite lågt när jag testade mig hos näringsterapeuten) .. någon som har erfarenheter? :) 

Jag har också testat med bisolvon denna månaden. Hoppas det gjorde susen! Är på äl+5 idag :) jag har dock aldrig hört talas om progesteronkräm, men samtidigt hade jag inte hört talas om att man kunde testa bisolvon heller förens jag läste om det här på FL. Trodde ju nästan att det skulle ta sig direkt när vi började försöka och inte att det skulle ta såhär lång tid ändå.
  • Tjoo91
    Louiseo skrev 2020-03-01 19:01:46 följande:

Grattis till er som plussat nu :) Är glad för er skull! 

Men måste ändå vara lite neggo ;) Min mens verkar smyga igång nu. Den är för en gångs skull tidig. Sällan den varit det sedan vi började försöka. Är på ca äl+10/11 idag och redan äl+8/9 märkte jag färgade flytningar. Skulle ha mens tidigast tisdag-onsdag. Redan i fredags smög det igång med färgade flytningar som nu blivit mörkare. Tänkte först att det kunde vara nidblödning men enligt det jag läst ska det vara en mer klar röd vätska och det har inte jag riktigt. 

Jag fick ett tidigt mf i december och då hade jag visserligen mens som vanligt men jag tror tyvärr inte det var vår tur denna gång heller. Det blir att ställa om till försök nr 11! 

För för er som undrar över Bisolvon så funkade alltså det inte på mig då :P Inte första månaden iaf. 

NÅGON MER SOM MÄRKT ATT DET REDAN ÄR KÖRT DENNA MÅNAD? 

Sjukt nog är jag inte helt nere denna gång trots att det var 10onde försöket. Jag tror mitt känsloliv blivit lite avtrubbat :/ 

Har oxå börjat få mörka flytningar som jag alltid brukar få innan mens. Dock kom flytningen mycket tidigare denna gången än vad den brukar. Väntar min mens på torsdag men tror den kommer tidigare än så. Känns därför som att det är ganska kört denna månaden. Känns väldigt frustrerande detta, nästa försök blir vårat 8:e :/
Svar på tråden BIM mars 2020