BIM mars 2020
Hej gruppen! Aldrig fått positivt pp ÄL test förut så är osäker. Skulle ni säga att att detta är positivt? Är ganska långt i cykeln, är på 16, är det möjligt att få pos då ens?
Hej gruppen! Aldrig fått positivt pp ÄL test förut så är osäker. Skulle ni säga att att detta är positivt? Är ganska långt i cykeln, är på 16, är det möjligt att få pos då ens?
När kommer ni testa? Jag kommer testa nästa lördag (29/2) och fram till BIM. Då är jag bara på ÄL+8 eller +9, men kommer nog inte kunna hålla mig en dag till då. Impad på alla som håller sig till BIM.
Om detta test är positivt så har jag ägglossning nu på lördag. Första positiva testet sen jag slutade med piller i januari. Så himla skönt att kroppen funkar igen :)
Tog precis ett testa tidig är på bim -5/-6 idag och det va negativ.Man blir så ledsen och arg, när man försöker med allt möjligt och tror att det verkligen satt sig då vi prickat in bra med äl denna månad och jag känt lite symtom. 5e misslyckade försöket verkar det bli:(
Hej! Behöver lite hjälp,jag har mencykel på 25-26 dagar,hade mens 10feb-14 feb, enligt appen hade ÄL 20e feb,är det möjligt? ca 5-6 dagar efter ÄL fick vattniga flyttningar, kan ÄL vara felberäknad då av appen? Första barnet,första försöket. Har BIM 6/3.