Inlägg från: Kattattack |Visa alla inlägg
  • Kattattack

BIM mars 2020

Första riktiga mensen sen jag slutade mer cerazette den 1/1-20 :) bim 7/3 om allt stämmer :)

• Kattattack

NC visar att ÄL är nu på söndag och idag ändrades appen till fertil :) blir första ?riktiga? försöket sen mensen kom igång efter minipiller

• Kattattack

Om detta test är positivt så har jag ägglossning nu på lördag. Första positiva testet sen jag slutade med piller i januari. Så himla skönt att kroppen funkar igen :)
  • Kattattack

Positivt äl-test i torsdags, igår samt idag så va det negativt så gissar på att min äl va igår. Får se om den blir bekräftad av NC. Säkert för tidigt redan men känner mig illamående som kommer kraftigt på morgonen, imorse va jag nästan tvungen att hoppa ur bilen för att spy samt kraftig värk i magen nertill. Håller tummarna

• Kattattack
    ESemlan84 skrev 2020-02-29 07:19:17 följande:

Hur går det för er alla som har BIM nu i början av Mars?

Har bim 7/3 om allt stämmer. Känner mig svagt illamående flera gånger under dagen samt att bröstvårtorna börjar göra ont. Borde vara på äl +7 idag
  • Kattattack
    MeAndMyself skrev 2020-02-28 22:35:54 följande:

Okej då är jag iaf inte ensam om att testlagrets knappt gav resultat. Men känns så konstigt att de inte ger tydliga resultat och sen får jag 6 dagar (än så länge) positiva på babyplan.. måste de va allt eller inget? Haha!

Jag tänkte testa CB digital nästa gång och se om de funkar bättre

Jag körde med graviditetskollens tester. Kan starkt rekommendera :)
  • Kattattack

Ömma bröst, halsbränna (som jag aldrig brukar ha, samt blir värre för varje dag). Kan det vara något gravsymptom? Är på äl +9 idag, alltså bim -5. Ska ta ett testa tidigt imorgon och hoppas på att det blir något :)

• Kattattack

Är lite paff. Tog ett testa tidigt och det är 2 streck. Vet inte hur jag ska reagera ????

• Kattattack
    Alchme skrev 2020-03-02 19:07:08 följande:

Grattis!!! Hur många dagar efter ägglossning? Har du haft några symtom? Så många frågor :)

Äl+9 idag. Har haft ont i brösten, lätt illamående till och från samt halsbränna. Plus att sambon tycker att jag har varit grinigare i humöret ????????
  • Kattattack
    Undrandee skrev 2020-03-04 11:52:07 följande:

BIM idag, inga menssymtom dock. Lite molvärk men det kommer och går. Innan mens får jag alltid sådan värk ovh ömhet i brösten, blir alltid väldigt dålig i magen natten innan plus jag blir väldigt torr i underlivet.

Nu har jag mer lotionaktiga flytningar, ont i huvet, trött.

Hur har ni känt ni som fått barn förut, innan plusset på stickan dök upp alltså?

Ont i huvudet, halsbränna, illamående ibland samt ömma bröst hade jag innan jag plussade i måndags :)
Svar på tråden BIM mars 2020