• Elina22

BIM mars 2020

Hej gruppen! Aldrig fått positivt pp ÄL test förut så är osäker. Skulle ni säga att att detta är positivt? Är ganska långt i cykeln, är på 16, är det möjligt att få pos då ens?

• Elina22
    Mallis9090 skrev 2020-02-23 09:09:42 följande:

När kommer ni testa? Jag kommer testa nästa lördag (29/2) och fram till BIM. Då är jag bara på ÄL+8 eller +9, men kommer nog inte kunna hålla mig en dag till då. Impad på alla som håller sig till BIM.

Tänker du att du ska testa med testa tidigt test? Jag har bara CB digital så tänker att jag iallfall är på ÄL+12 när jag testar.. om jag inte springer iväg till affären och köper testa tidigt haha, lär nog bli så
  • Elina22
    Kattattack skrev 2020-02-20 09:26:01 följande:

Om detta test är positivt så har jag ägglossning nu på lördag. Första positiva testet sen jag slutade med piller i januari. Så himla skönt att kroppen funkar igen :)

Fråga bara. det där testet tog du torsdag o du säger att du har äl lördag? Borde det inte vara att man har äl dagen efter dvs fredag? Haha förklara gärna är ny med all detta äl testande! När är det då bäst att ha sex?
  • Elina22
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-03-01 10:12:20 följande:

Tog precis ett testa tidig är på bim -5/-6 idag och det va negativ.Man blir så ledsen och arg, när man försöker med allt möjligt och tror att det verkligen satt sig då vi prickat in bra med äl denna månad och jag känt lite symtom. 5e misslyckade försöket verkar det bli:(

Ge inte upp än.. vänta 2-3 dagar o testa
  • Elina22
    Anonym (Marie) skrev 2020-03-02 11:00:55 följande:

Hej! Behöver lite hjälp,jag har mencykel på 25-26 dagar,hade mens 10feb-14 feb, enligt appen hade ÄL 20e feb,är det möjligt? ca 5-6 dagar efter ÄL fick vattniga flyttningar, kan ÄL vara felberäknad då av appen? Första barnet,första försöket. Har BIM 6/3.

Ja appen kan ha fel. Enligt appen hade jag ÄL 16 februari, men eftersom jag tog äl tester kunde jag set att min äl inträffade 22 februari. Så nästan en veckas fel var det. Kör på ägglossningstest istället!
Svar på tråden BIM mars 2020